פיתוח עסקי מחיר
הצעת מחיר פיתוח עסקי

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים
יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,טלפון חברת פיתוח עסקי
שירותי פיתוח עסקי לחברות  - כמה זה עולה? איך זה מתומחר? מהן התחייבויות אותן תצטרך לספק חברת הפיתוח העסקי ועוד. - תשובות לשאלות בנושא הצעת מחיר פיתוח עסקי.

באיזה שלב נכון להשתמש בשירותי הפיתוח העסקי ?

הצורך בשירותי פיתוח עסקי נמצא כבר בשלב הרעיון למיזם בבחינת הכדאיות העסקית, ומלווה את הלקוח לכל אורך חיי החברה בנפחים שונים תלוי באופייה:
הכנת התוכנית העסקית ועדכונה בכפוף לשינויים וקצב התקדמות, תכנון תקציבי, איתור מקורות מימון, תמחור שירותים ומוצרים, הגדרת תדמית המותג, אסטרטגיית שיווק, שירותי אימון עסקי, ליווי ובקרת תהליכים, בקשות תנופה והזנק, מיזוגים ורכישות ועוד.

מהו תפקידו של מפתח עסקי ? ומהן התחייבויותיו ?

בכל אחד משרותיו העסקיים של המפתח, הן בשירות חד פעמי והן במסגרת הסכם עבודת ליווי שוטפת, על המפתח להבין את מטרות החברה ואת ייתכנותן העסקית.
בפעולותיו כנותן שירות לחברה יכוון המפתח להשגת המטרות תוך חשיבה אסטרטגית המקדמת את החברה בכל פעולה לעבר המטרה.
יועץ עסקי מחיר ,כמה עולה ייעוץ עסקי לחברה ,כמה עולה ייעוץ עסקי ליזם ,מחירון ייעוץ עסקי ,מחיר שעת ייעוץ עסקי

בחינת אטרקטיביות מול פרודוקטיביות של הצעת הפיתוח העסקי

הדבר הראשון והחשוב ביותר שלקוח נדרש לבחון בהצעת הפיתוח לביצוע כל שירות או פרויקט הנו - למה מתחייב המפתח ואיך?
לכל סוג שירות ממגוון שירותי הפיתוח העסקי קיימות שיטות תמחור אשר רותמות את המפתח , לא פחות מהלקוח להגעה לתוצאה.
שלב בחינת הצעת הפיתוח לשירות זהו השלב בו יוגדרו היחסים בין הצדדים - שלב חשוב בו נדרש לוודא כי מבחינת עלות תועלת עלות השירות משתלם ביחס למטרה המושגת.

שיטות התמחור לשירות

שירותים נקודתיים וחד פעמיים כדוגמת הכנת תכנית עסקית וכתיבת בקשת תנופה והזנק יתומחרו באופן שונה משירותים פרויקטליים הדורשים ליווי. 

שירותים חד פעמיים

מתומחרים בכפוף לגודל החברה, כמות העבודה הנדרשת לטובת מתן השירות ושימוש במשאבים חיצוניים הנדרשים מעת לעת. לאחר שלב האפיון הראשוני המתבצע על ידי המפתח לטובת תמחור השירות יוכל המפתח להעריך את היקף המחיר תלוי לקוח ומטרה.

שירותים פרויקטליים

בשירותים פרויקטליים קיימים מספר שלבים אשר משתנים בכפוף לסוגו והיקפו של הפרויקט, הבסיסיים שבהם - אבחון מצב החברה ומשאביה בכפוף לסוג השירות הנדרש, הגדרת אסטרטגיית פעולה, ליווי ובקרה עד להגעת הלקוח למטרה. כל אחד משלבי העבודה מתומחר באופן שונה הכול באופן מותאם לשירות הנדרש ולהיקפו.

הסכם עבודה

הסכם העבודה בין הצדדים אמור להיות ברור לשני הצדדים באופן אשר אינו מותיר מקום לשאלות ומאגד בתוכו את כל הפעולות הנדרשות בכל אחד משלבי הפרויקט.
מהם תחומי האחריות של כל אחד מהצדדים והאופן בו תבוקר כל פעולה לטובת הצלחת הפרויקט.
 
לשאלות נוספות בנושא -חייגו 
יועץ עסקי מחיר ,כמה עולה ייעוץ עסקי לחברה ,כמה עולה ייעוץ עסקי ליזם ,מחירון ייעוץ עסקי ,מחיר שעת ייעוץ עסקי


אז למה אנחנו ?

במשך מעל ל20 שנות ניסיון בעולמות הטכנולוגיים והתעשייתיים התגבשה אג'נדה עסקית מבוססת הצלחות, כישלונות, אתגרים מורכבים, מגעים עסקיים עם לא פחות מאלפי גורמים עסקיים וניסיון מול הון אנושי ניהולי, תפעולי ומקצועי.

ניסיון עשיר במגוון רחב של ענפי משק:
תעשייה, מסחר, שירותים, יבוא, יצוא, סיטונאות, קמעונאות, מכירה לפרטיים, לעסקיים ולמוסדות.
התמחות, נסיון בהקמה וייעול כל חוליה ומערך בשרשרת עד לרמת מיצוי הפוטנציאל העסקי שלה:
  • מכירות הנדסיות וטכנולוגיות
  • שירותים הנדסיים וטכנולוגיים
  • ניהול מערכי הנדסה ותכנון
  • ניהול רצפות ייצור
  • הקמת פרויקטים הנדסיים
  • ניהול תהליכים לטובת קבלת אסמכות ממשלתיות ותקני איכות
  • טיפול אסטרטגי בתזרים והון חוזר
  • גיוס, הקמת מדיניות תגמול וניהול כוח אדם
  • התאמה והטמעת מערכות ERP
  • ייבוא ושת"פים גלובליים על בסיס טכנולוגיות
  • הגדרות חזון ואסטרטגיית צמיחה
  • מיזוגים ורכישות
  • ועוד
איכות והצלחת המיזמים שלנו נמדדת בין היתר בקהל לקוחותיהם, טעימה לדוגמה:
https://www.gov.il/he/departments/prime_ministers_office/govil-landing-page
משרד ראש הממשלה בחר באחד מהמיזמים לאחזקת מערכות חיוניות. 
משרד הכלכלה והתעשייה בחר באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות ההזנה של המשרד. 
משרד הביטחון בחר באחד מהמיזמים כספק לתכנון ואחזקת מתקני אנרגיה חליפית כגיבוי למערכות ביטחוניות. 
בנק ישראל בחר באחד מהמיזמים כספק לתחזוקה מונעת למתקני הזנה חליפית כגיבוי למערכות מחשוב. 
קרן קיימת לישראל בחרה באחד מהמיזמים לתכנון והקמת מתקני הזנת אנרגיה ראשיים. 
רותם תעשיות בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתכנון ופיתוח מתקני אנרגיה חליפית . 
מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות תומכות להזנת ציוד ביטחוני באתריה. 

וזה רק על קצה המזלג...
ניסיון עסקי בן מעל ל 20 שנים הוליד פרוייקטים מול אלפי לקוחות נאמנים.

כמובן שקהל לקוחות זה מגיע לאחר מיצוב המיזמים כמובילים בתחומם.


אז אם זה לא מספיק - להלן שש סיבות נוספות לבחור בנו : 

1. אנשים עושים עסקים
בתחילת דרכנו מול כל מיזם וכך גם בנקודות נוספות בדרך אנו בוחנים את אישיותו של היזם,
הדבר מתבצע במספר טכניקות ושאלות מכוונות המתבססות על ניסיון רב שנים מול גורמים עיסקיים ומול בני אדם בכלל.
המטרה - זיהוי מחסומים רגשיים, חוזקותיו וחולשותיו של היזם. 
כל מיזם נבנה או מתפתח בדמותו של יזם, ויזם בדומה לכולנו בנאדם הוא -
ע"כ זיהוי חוזקותיו ומיצויין ומאידך היכרות עם חולשותיו והשלמתן באמצעים אחרים זו חצי הדרך להצלחה

2.החברה ממעוף הציפור
חברת פיתוח עסקי, עפ"י רוב, מתמקדת בחוליות האירגון התואמות את צרכיו ומפתחת אותן.
אנו מאמינים בדרך שונה - האג'נדה שלנו היא כי כל חולייה בשרשרת האירגונית חייבת להבחן בקפידה
באופן בו בסוף שלב הבחינה מונחת בפנינו תמונה של כלל האירגון המשקפת את כל חלקיו.
כאשר בוחנים ארגון בצורה רחבה משתקפת בפנינו התמונה האמיתית הכוללת מגוון רחב של יתרונות וחסרונות אותם משלימים נתונים נטראליים - רק כך ניתן למצוא פתרונות מקיפים ולבצע אופטימיזציה לחברה.

3.תחום הפעילות
עבודה קשה מבלי להתבונן לצדדים יכולה להניב תוצאות - ואפילו טובות .
האג'נדה שלנו רחבה יותר:
כדי להפוך את המיזם לכזה המוביל בתחומו - אנו מאמינים בדרך המודיעין באופן מקיף ככל שניתן.
הצבת היעדים אל מול פוטנציאל השוק, מציאת הייחוד האירגוני, הבידול הטכנולוגי ועוד...
כל אלו חייבים להתקיים לאחר חקר שוק יסודי וחד משמעית לא באופן שרירותי.

4.המוצר
היתרון המשמעותי שלנו הוא כאן - מנהלת החברה כיזמית ומנהלת בעצמה נגעה כמעט בכל העולמות הטכנולוגיים:
תעשייה כבדה, אנרגיה, בינוי, מוצרי צריכה ועוד - הכול ברמה הנדסית הגבוהה ביותר.
גם כאן התהליך מתבצע באופן יסודי - בחינת חוזקות וחולשות כלל המרכיבים:
מחקר ופיתוח, ניהול תהליכי ייצור, רכש מקצועי, הקמה ופיתוח של מערכי שירות מקצועיים, גיוס קבלני משנה ועוד .

​​​​​​​5.ההון האנושי
ציינו כבר את כוחם של אנשים ? בחינת הון אנושי תואם לדמותו של הארגון ומשלים את חולשותיו של היזם זו משימה לא פשוטה.
מיהם העובדים שלנו ? מה הם רואים באירגון ? מהם האתגרים שלנו מולם ? איך ממצים את כישוריהם ? ועוד
בידינו כלים אשר הוכיחו את עצמם כהצלחה לאבחן וגבש את כלל ההון האנושי למטרת האם תוך מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובד.

6.דבקות במטרה - העיקרון החשוב ביותר!
קארן אזולאי:
"אם יש מתנה שקיבלתי (ככל הנראה בתצורה גנטית) היא היכולת להתמיד, ללמוד מטעויות, לבחון את הסביבה, לזהות את החוזקות והחולשות ולטפל בהם תוך כדי תנועה.
והכי חשוב - לא להרפות עד להצלחה! כן, כזו אני , דבקות במטרה זהו שמי השני. 
ההצלחות הן אלו אשר מזינות אותי - הן המנוע שלי וע"כ תמיד, אבל תמיד! , אני חדורת מטרה באופן בו אני מצליחה לסחוף אחריי את שותפיי לדרך. " 
​​​​​​​
יועץ עסקי מחיר ,כמה עולה ייעוץ עסקי לחברה ,כמה עולה ייעוץ עסקי ליזם ,מחירון ייעוץ עסקי ,מחיר שעת ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי לחברות ,יועץ עסקי מומלץ ,יועץ עסקי מחיר ,ייעוץ עסקי מחיר ,ניהול תהליכים ,ניהול תהליכים עסקיים ,הצעת מחיר ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצת יזמות עסקית ,ייעוץ להקמת עסק ,יועצת עסקית ,כמה עולה ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי טכנולוגי ,יועצים עסקיים ,יועצת פיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי ליזמים ,יועץ יזמות עסקית ,יועץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי לעסקים במשבר ,יועצים עסקיים מומלצים ,ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ,ייעוץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי תעשייה ,ייעוץ בהקמת עסק ,ייעוץ עסקי פרטי ,יועץ לניהול עסקי ,ייעוץ עסקי ,יועץ לעסקים קטנים ,ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים ,ייעוץ לעסק קטן ,ייעוץ עסקי לפתיחת עסק, יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול תהליכים עסקיים ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,
ניהול תהליכים עסקיים
מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח ויזמות עסקית

פיתוח עסקי ב 3 שלבים:

שלב 1 : בחינת היתכנות עסקית
האם הרעיון העסקי שווה סיכון​​​​​​ יש לי רעיון לעסק איך אפשר לבדוק אם כדאי לי להשקיע ? האם הרעיון העסקי שלי קיים ? האם יש צורך בשוק ברעיון העסקי שלי ?  שלב ראשון בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב בחינת היתכנות למיזם. השלב הראשון בתהליך פיתוח מיזם עסקי משלב הרעיון הוא ניתוח ואפיון רעיון המיזם ותנאי השוק הקיימים כתשתית לפיתוחו.  מדובר בבחינת היתכנות שלאחריה תתקבל החלטה - GO / NO GO.  האם מדובר בהשקעה כדאית או לחילופין מדובר בהשקעה שעלולה להוביל לכישלון והפסד הון ?  מיזם עזקי טוב הוא מיזם המשתלם ללקוח הקצה מבחינת עלות תועלת כמענה לצורך קיים. מספר רב של רעיונות להקמת פעילות עסקית חדשה עוברים מדי שנה בדיקת היתכנות להצלחתם, אך חלק קטן מהם מצליח לעמוד בבחינה זו ובסופו של תהליך הופך לפעילות עסקית המשווקת בשוק המקומי ו/או הגלובלי. בדיקת היתכנות למיזם עסקי מורכבת ממספר שלבים, המדובר בבחינת הרעיון עליו מוקם המיזם אל מול המציאות: בחינת צורך שוק לפתרון הנדסי / טכנולוגי- האם אכן השוק צמא למיזם ? אם לא הרי שאין מקום להקמתו ייתכן כי לא יהיה קהל יעד מספק עבור הפיתוח העסקי.  בחינת היתכנות שיווקית - מיהם המתחרים? מהו המוניטין שלהם ? האם ההשקעה השיווקית לצורך חדירה לשוק תיתכן. אם כן, שווה את הסיכון? בחינת אומדן עלויות לפיתוח מיזם- המדובר בהערכה גסה וראשונית שכן מדובר בשלב בוסרי מאוד. האומדן יתייחס להמשך התהליך ועד לשלב תכנית ההקמה העסקית (לא כולל), במקרה הצורך ייבחנו אפשרויות מימון חיצוניות.  כמה עולה בחינת היתכנות למיזם? מחיר בחינת היתכנות להצלחת מיזם אינה עולה על אלפי שקלים בודדים להקמת פעילות עסקית ממוצעת ומטה אך מספקת לנו תמונה רחבה יותר להמשך התהליך העסקי.

יש לי רעיון לעסק איך אפשר לבדוק אם כדאי לי להשקיע ? האם הרעיון העסקי שלי קיים ? האם יש צורך בשוק ברעיון העסקי שלי ?

שלב ראשון בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב בחינת היתכנות למיזם.
השלב הראשון בתהליך פיתוח מיזם עסקי משלב הרעיון הוא ניתוח ואפיון רעיון המיזם ותנאי השוק הקיימים כתשתית לפיתוחו.

מדובר בבחינת היתכנות שלאחריה תתקבל החלטה - GO / NO GO.

האם מדובר בהשקעה כדאית או לחילופין מדובר בהשקעה שעלולה להוביל לכישלון והפסד הון ?


מיזם עזקי טוב הוא מיזם המשתלם ללקוח הקצה מבחינת עלות תועלת כמענה לצורך קיים. מספר רב של רעיונות להקמת פעילות עסקית חדשה עוברים מדי שנה בדיקת היתכנות להצלחתם, אך חלק קטן מהם מצליח לעמוד בבחינה זו ובסופו של תהליך הופך לפעילות עסקית המשווקת בשוק המקומי ו/או הגלובלי. בדיקת היתכנות למיזם עסקי מורכבת ממספר שלבים, המדובר בבחינת הרעיון עליו מוקם המיזם אל מול המציאות:
בחינת צורך שוק לפתרון הנדסי / טכנולוגי- האם אכן השוק צמא למיזם ? אם לא הרי שאין מקום להקמתו ייתכן כי לא יהיה קהל יעד מספק עבור הפיתוח העסקי. 
בחינת היתכנות שיווקית - מיהם המתחרים? מהו המוניטין שלהם ? האם ההשקעה השיווקית לצורך חדירה לשוק תיתכן. אם כן, שווה את הסיכון?
בחינת אומדן עלויות לפיתוח מיזם- המדובר בהערכה גסה וראשונית שכן מדובר בשלב בוסרי מאוד. האומדן יתייחס להמשך התהליך ועד לשלב תכנית ההקמה העסקית (לא כולל), במקרה הצורך ייבחנו אפשרויות מימון חיצוניות.

כמה עולה בחינת היתכנות למיזם?
מחיר בחינת היתכנות להצלחת מיזם אינה עולה על אלפי שקלים בודדים להקמת פעילות עסקית ממוצעת ומטה אך מספקת לנו תמונה רחבה יותר להמשך התהליך העסקי.

שלב 2 : תכנית עסקית לגיוס הון
מה צריך וכמה כסף נדרש לגייסאיך קובעים צפי מכירות למיזם עסקי ? כמה מוצרים מייצרים בפעימה הראשונה ? איפה נכון לייצר בארץ או בחו"ל ? באילו מדינות כדאי להתחיל להפיץ ? איך יתבצע שינוע המוצר מהמפעל ? כמה אנשי צוות נידרש לגייס בתחילת הדרך ? כמה כסף נדרש לגייס ? באילו מקורות נשתמש לגיוס השקעה ?  שלב שני בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב תכנית עסקית לגיוס הון . כאמור, מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח המיזם (אם מחריגים את שלב הרעיון כמובן  ). בשלב זה מסיימים לחלום ומתחילים לדבר עסקים!  עלויות הפצה / ייצור (תלוי בסוג המיזם). בסיום שלב ייצור בחינת היתכנות למיזם יצטברו בידינו כלים רבים הנדרשים לטובת גיבוש נתוני עלויות הייצור ( במקרה בו מדובר בחברה יצרנית ), המפעלים /הספקים המובילים הנדרשים עבור המיזם שלנו והציוד התומך שיידרש לטובת תהליך הקמת המוצר אותם נידרש להזין בתכנית. כל אלו אינם מספיקים ללא נתוני מדינות היעד הראשונות וכמויות הייצור / ההפצה ההתחלתיות אותם נגזור מתהליך מחקר מעמיק.  יעדים בעולם וכמויות. בעריכת תכנית עסקית לגיוס משקיע עבור מוצר קיים (במקרה בו מדובר במוצר שלא קיים קיים תהליך פיתוח פטנטים אותו אנו מספקים ) בשוק ויש כדוגמתו ניתן ללמוד מנתוניו:  יעדי פריצה בארץ / בעולם - איפה הוא קיים ? מי מנהל אותו ? מהי רמת המתחרים הפוטנציאליים - חוזקות וחולשות ? ולבסוף היכן הכי פוטנציאלי עסקית להקים את המיזם שלנו?  צפי דרישת השוק - כאשר ניתן להקביל את המוצר שלנו למוצרים דומים נוכל לגייס בסיס נתונים (אומדן בדר"כ) שיספק לנו תמונת מצב לגבי יכולות המכירה של מתחרינו .   משימת גיבוש נתונים דמוגרפיים והגדרת צפי מכירות דורשת עבודת מחקר יסודית בה יתבצע שימוש בכל כלי אפשרי - דוחות ונתונים מפורסמים, סקרי דעת קהל, ניסיון מסחרי וכו.   צוות החברה. כל חברה בתחילת דרכה מגדירה את כמות כוח האדם הנדרש לפריצתה זאת על ידי התבססות על נתונים רבים העולים במהלך בניית התוכנית העסקית. לדוגמה צפי כמות אנשי הצוות ממנו יורכב צוות המכירות ייגזר מצפי המכירות המתבקש להחזר מהיר של ההשקעה, אומדן מכירות ליחידה לפי תקופה ומכאן נגיע לנתון של כמות אנשי הצוות שנידרש לגייס. תקופת החזר ההשקעה היא פקטור חשוב למשקיע ככל וזה לא מעוניין להשכיב את הונו ללא הנבת רווחים לאורך זמן.     כמה כסף נדרש ואיך מגייסים. נתונים אלו בתוספת נתונים נוספים שנידרש לחקור לטובת התוכנית העסקית שלנו יניבו את התוצאה הנדרשת - ההון המתבקש להשקעה. קיימות דרכים רבות לגיוס ההשקעה הנדרשת -מימון המונים, ייצור קשרי משקיעים, שיווק במגוון ערוצים ועוד ועוד.   חשוב ביותר! לא כל ערוץ גיוס מתאים לכל מיזם - בחירה בערוץ לא מתאים עלולה להוריד משמעותית מערך המיזם ובכך להאריך לנו את הדרך להצלחה. 

איך קובעים צפי מכירות למיזם עסקי ? כמה מוצרים מייצרים בפעימה הראשונה ? איפה נכון לייצר בארץ או בחו"ל ? באילו מדינות כדאי להתחיל להפיץ ? איך יתבצע שינוע המוצר מהמפעל ? כמה אנשי צוות נידרש לגייס בתחילת הדרך ? כמה כסף נדרש לגייס ? באילו מקורות נשתמש לגיוס השקעה ?

שלב שני בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב תכנית עסקית לגיוס הון .
כאמור, מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח המיזם (אם מחריגים את שלב הרעיון כמובן  ). בשלב זה מסיימים לחלום ומתחילים לדבר עסקים!

עלויות הפצה / ייצור (תלוי בסוג המיזם).
בסיום שלב ייצור בחינת היתכנות למיזם יצטברו בידינו כלים רבים הנדרשים לטובת גיבוש נתוני עלויות הייצור ( במקרה בו מדובר בחברה יצרנית ), המפעלים /הספקים המובילים הנדרשים עבור המיזם שלנו והציוד התומך שיידרש לטובת תהליך הקמת המוצר אותם נידרש להזין בתכנית. כל אלו אינם מספיקים ללא נתוני מדינות היעד הראשונות וכמויות הייצור / ההפצה ההתחלתיות אותם נגזור מתהליך מחקר מעמיק.

יעדים בעולם וכמויות.
בעריכת תכנית עסקית לגיוס משקיע עבור מוצר קיים (במקרה בו מדובר במוצר שלא קיים קיים תהליך פיתוח פטנטים אותו אנו מספקים ) בשוק ויש כדוגמתו ניתן ללמוד מנתוניו: 
יעדי פריצה בארץ / בעולם - איפה הוא קיים ? מי מנהל אותו ? מהי רמת המתחרים הפוטנציאליים - חוזקות וחולשות ?
ולבסוף היכן הכי פוטנציאלי עסקית להקים את המיזם שלנו? 
צפי דרישת השוק - כאשר ניתן להקביל את המוצר שלנו למוצרים דומים נוכל לגייס בסיס נתונים (אומדן בדר"כ) שיספק לנו תמונת מצב לגבי יכולות המכירה של מתחרינו . 

משימת גיבוש נתונים דמוגרפיים והגדרת צפי מכירות דורשת עבודת מחקר יסודית בה יתבצע שימוש בכל כלי אפשרי - דוחות ונתונים מפורסמים, סקרי דעת קהל, ניסיון מסחרי וכו. 

צוות החברה.
כל חברה בתחילת דרכה מגדירה את כמות כוח האדם הנדרש לפריצתה זאת על ידי התבססות על נתונים רבים העולים במהלך בניית התוכנית העסקית.
לדוגמה צפי כמות אנשי הצוות ממנו יורכב צוות המכירות ייגזר מצפי המכירות המתבקש להחזר מהיר של ההשקעה, אומדן מכירות ליחידה לפי תקופה ומכאן נגיע לנתון של כמות אנשי הצוות שנידרש לגייס. תקופת החזר ההשקעה היא פקטור חשוב למשקיע ככל וזה לא מעוניין להשכיב את הונו ללא הנבת רווחים לאורך זמן.   

כמה כסף נדרש ואיך מגייסים.
נתונים אלו בתוספת נתונים נוספים שנידרש לחקור לטובת התוכנית העסקית שלנו יניבו את התוצאה הנדרשת - ההון המתבקש להשקעה.
קיימות דרכים רבות לגיוס ההשקעה הנדרשת -מימון המונים, ייצור קשרי משקיעים, שיווק במגוון ערוצים ועוד ועוד.
 
חשוב ביותר! לא כל ערוץ גיוס מתאים לכל מיזם - בחירה בערוץ לא מתאים עלולה להוריד משמעותית מערך המיזם ובכך להאריך לנו את הדרך להצלחה. 

שלב 3 : הקמת פעילות עסקית 
ליווי הפעילות משלב אפס ועד להצלחהתפעילו מבערים ! המרוץ האמתי מתחיל עכשיו !!!!  אילו רישומים נדרשים לחברה בכל נקודת פעילות ? חזון ?! מה זה ?  איך לגייס ולהכשיר כוח אדם ? מה זה תהליכים עסקיים ואיך להטמיע אותם במערכות הניהול ? איך מייצרים ביקוש למוצר ? איך משווקים ? איך כותבים מסמכים עסקיים ?  ועוד ועוד ו... עוד.  שלב שלישי בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב הקמת פעילות עסקית.  בהקמת פעילות עסקית ( פיתוח עסקי ) מאפס נתבקש להקים כל ערוץ בפעילות שלנו והכל לפי תכנית הקמת פעילות שתיערך לפי שלבים ולפי קצב התקדמות המיזם העסקי. הגענו עד הלום ועכשיו צריך להיות יעילים, זהירים ומדודים תוך התבוננות יומיומית על ההון שגייסנו ,חזון החברה ויעדיה העסקיים.  ניירת חברה ובירוקרטיות. רישום חברה ,דירקטורים ,מורשה חתימה , תיקים בראשויות (מס הכנסה, מע"מ , בל"ל וכו - כל מדינה ודרישות הרישום שבה ) , תקינה ועוד.   הגדרת חזון חברה. הגדרה מדויקת של חזון החברה עם ערכי הליבה, ככל שיהיו בהירים יותר וברורים יותר, תוכל לשמור על המיקוד שלנו בפעילות השוטפת ליצירת תנועת עבודה יעילה, שוטפת וזריזה וממוקדת.  הון אנושי. בימינו חומר הגלם היקר ביותר שקיים בחברה הוא ההון אנושי , אם נקביל מערכת עסקית לגוף האדם , מדובר בלא פחות ממערכת העצבים בגופנו - יחידה אחת מזינה ומשדרת ליחידה אחרת ובכך נרקמת מערכת אנושית אשר כל חוליה בה חייבת להיות חזקה ומקצועית דיה בתחומה לטובת שמירה על הומוגניות מערכתית - יעילותם, מקצועיותם וגיבושם של עובדי החברה ליחידה אחת הנעה לכיוון הצלחה מבלי לעכב תהליכים תלויים בתהליך המיון והגיוס הראשוני תהליך אשר חייב להיות מדויק ומקצועי .    תהליכים עסקיים ומערכות ניהול. מטרת מערכת הניהול של החברה היא למקד את הצוות ליעדיו מבלי לסטות מהדרך בה צועדת החברה כולה. התאמת מערכות הניהול של החברה לצרכיה העסקיים מצריכה הגדרה וניהול תהליכים עסקיים פנים אירגוניים מדויקים לכל תהליך בחברה והטמעתם על ידי קביעת חוקים במערכות הניהול של החברה.   תכנית ליצירת ביקוש. בתכנית יצירת ביקוש לחברה עבור מוצר או שירות אותו היא משווקת, מוגדר מסע הלקוח החל משלב החשיפה הראשונית ועד לשלב המכירה. ​​​​​​​מטרת התכנית היא הובלת הלקוח לשלב קבלת ההחלטה באופן בו הוא בשל לסגירה.  שיווק. שיווק הוא כלי עסקי אשר בעזרתו ניתן לנתב אל החברה את קהל הלקוחות הנדרש לטובת הגדלת היקף הזדמנויות המכירה. בתהליך הגדלת נפח לקוחות לחברה מתבצעים מספר מהלכים - שיווק עפ"י אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש הוא אחד מהם.  עריכת מסמכי מכירה ומסמכים פנימיים. קיים מגוון רחב של מסמכים הנדרשים לעריכה במעמד פתיחת פעילות עסקים - הסכמי עבודה , הסכמי מסחר עם ספקים ,דוחות שירות ועוד. להצגת רמת החשיבות לעריכת מסמכים עסקיים באופן מקצועי אביא לדוגמה את טופס הצעת המחיר - לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כמפיצי מוצר. אופן כתיבת המסמך הוא אחד הסודות להצלחת המכירה.  מה עוד? כמובן שזו רק רשימה חלקית ולפנינו נושאים נוספים להקמה וטיפול - זו טעימה מתהליך הקמת הפעילות העסקית.

תפעילו מבערים ! המרוץ האמתי מתחיל עכשיו !!!!

אילו רישומים נדרשים לחברה בכל נקודת פעילות ? חזון ?! מה זה ?  איך לגייס ולהכשיר כוח אדם ? מה זה תהליכים עסקיים ואיך להטמיע אותם במערכות הניהול ? איך מייצרים ביקוש למוצר ? איך משווקים ? איך כותבים מסמכים עסקיים ?  ועוד ועוד ו... עוד.


שלב שלישי בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב הקמת פעילות עסקית.

בהקמת פעילות עסקית ( פיתוח עסקי ) מאפס נתבקש להקים כל ערוץ בפעילות שלנו והכל לפי תכנית הקמת פעילות שתיערך לפי שלבים ולפי קצב התקדמות המיזם העסקי. הגענו עד הלום ועכשיו צריך להיות יעילים, זהירים ומדודים תוך התבוננות יומיומית על ההון שגייסנו ,חזון החברה ויעדיה העסקיים.

ניירת חברה ובירוקרטיות.
רישום חברה ,דירקטורים ,מורשה חתימה , תיקים בראשויות (מס הכנסה, מע"מ , בל"ל וכו - כל מדינה ודרישות הרישום שבה ) , תקינה ועוד. 

הגדרת חזון חברה.
הגדרה מדויקת של חזון החברה עם ערכי הליבה, ככל שיהיו בהירים יותר וברורים יותר, תוכל לשמור על המיקוד שלנו בפעילות השוטפת ליצירת תנועת עבודה יעילה, שוטפת וזריזה וממוקדת.

הון אנושי.
בימינו חומר הגלם היקר ביותר שקיים בחברה הוא ההון אנושי , אם נקביל מערכת עסקית לגוף האדם , מדובר בלא פחות ממערכת העצבים בגופנו - יחידה אחת מזינה ומשדרת ליחידה אחרת ובכך נרקמת מערכת אנושית אשר כל חוליה בה חייבת להיות חזקה ומקצועית דיה בתחומה לטובת שמירה על הומוגניות מערכתית - יעילותם, מקצועיותם וגיבושם של עובדי החברה ליחידה אחת הנעה לכיוון הצלחה מבלי לעכב תהליכים תלויים בתהליך המיון והגיוס הראשוני תהליך אשר חייב להיות מדויק ומקצועי .  

תהליכים עסקיים ומערכות ניהול.
מטרת מערכת הניהול של החברה היא למקד את הצוות ליעדיו מבלי לסטות מהדרך בה צועדת החברה כולה. התאמת מערכות הניהול של החברה לצרכיה העסקיים מצריכה הגדרה וניהול תהליכים עסקיים פנים אירגוניים מדויקים לכל תהליך בחברה והטמעתם על ידי קביעת חוקים במערכות הניהול של החברה. 

תכנית ליצירת ביקוש.
בתכנית יצירת ביקוש לחברה עבור מוצר או שירות אותו היא משווקת,
מוגדר מסע הלקוח החל משלב החשיפה הראשונית ועד לשלב המכירה.
​​​​​​​מטרת התכנית היא הובלת הלקוח לשלב קבלת ההחלטה באופן בו הוא בשל לסגירה.

שיווק.
שיווק הוא כלי עסקי אשר בעזרתו ניתן לנתב אל החברה את קהל הלקוחות הנדרש לטובת הגדלת היקף הזדמנויות המכירה.
בתהליך הגדלת נפח לקוחות לחברה מתבצעים מספר מהלכים - שיווק עפ"י אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש הוא אחד מהם.

עריכת מסמכי מכירה ומסמכים פנימיים.
קיים מגוון רחב של מסמכים הנדרשים לעריכה במעמד פתיחת פעילות עסקים - הסכמי עבודה , הסכמי מסחר עם ספקים ,דוחות שירות ועוד.
להצגת רמת החשיבות לעריכת מסמכים עסקיים באופן מקצועי אביא לדוגמה את טופס הצעת המחיר - לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כמפיצי מוצר. אופן כתיבת המסמך הוא אחד הסודות להצלחת המכירה.

מה עוד?
כמובן שזו רק רשימה חלקית ולפנינו נושאים נוספים להקמה וטיפול - זו טעימה מתהליך הקמת הפעילות העסקית.

פיתוח עסקי ב 3 שלבים:
מרעיון להקמה או לפיתוח פעילות עסקית עובדת !
והכל תחת קורת גג אחת:

שלב 1 : בחינת היתכנות עסקית
האם הרעיון העסקי שווה סיכון​​​​​​ יש לי רעיון לעסק איך אפשר לבדוק אם כדאי לי להשקיע ? האם הרעיון העסקי שלי קיים ? האם יש צורך בשוק ברעיון העסקי שלי ?  שלב ראשון בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב בחינת היתכנות למיזם. השלב הראשון בתהליך פיתוח מיזם עסקי משלב הרעיון הוא ניתוח ואפיון רעיון המיזם ותנאי השוק הקיימים כתשתית לפיתוחו.  מדובר בבחינת היתכנות שלאחריה תתקבל החלטה - GO / NO GO.  האם מדובר בהשקעה כדאית או לחילופין מדובר בהשקעה שעלולה להוביל לכישלון והפסד הון ?  מיזם עזקי טוב הוא מיזם המשתלם ללקוח הקצה מבחינת עלות תועלת כמענה לצורך קיים. מספר רב של רעיונות להקמת פעילות עסקית חדשה עוברים מדי שנה בדיקת היתכנות להצלחתם, אך חלק קטן מהם מצליח לעמוד בבחינה זו ובסופו של תהליך הופך לפעילות עסקית המשווקת בשוק המקומי ו/או הגלובלי. בדיקת היתכנות למיזם עסקי מורכבת ממספר שלבים, המדובר בבחינת הרעיון עליו מוקם המיזם אל מול המציאות: בחינת צורך שוק לפתרון הנדסי / טכנולוגי- האם אכן השוק צמא למיזם ? אם לא הרי שאין מקום להקמתו ייתכן כי לא יהיה קהל יעד מספק עבור הפיתוח העסקי.  בחינת היתכנות שיווקית - מיהם המתחרים? מהו המוניטין שלהם ? האם ההשקעה השיווקית לצורך חדירה לשוק תיתכן. אם כן, שווה את הסיכון? בחינת אומדן עלויות לפיתוח מיזם- המדובר בהערכה גסה וראשונית שכן מדובר בשלב בוסרי מאוד. האומדן יתייחס להמשך התהליך ועד לשלב תכנית ההקמה העסקית (לא כולל), במקרה הצורך ייבחנו אפשרויות מימון חיצוניות.  כמה עולה בחינת היתכנות למיזם? מחיר בחינת היתכנות להצלחת מיזם אינה עולה על אלפי שקלים בודדים להקמת פעילות עסקית ממוצעת ומטה אך מספקת לנו תמונה רחבה יותר להמשך התהליך העסקי.

יש לי רעיון לעסק איך אפשר לבדוק אם כדאי לי להשקיע ? האם הרעיון העסקי שלי קיים ? האם יש צורך בשוק ברעיון העסקי שלי ?

שלב ראשון בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב בחינת היתכנות למיזם.
השלב הראשון בתהליך פיתוח מיזם עסקי משלב הרעיון הוא ניתוח ואפיון רעיון המיזם ותנאי השוק הקיימים כתשתית לפיתוחו.

מדובר בבחינת היתכנות שלאחריה תתקבל החלטה - GO / NO GO.

האם מדובר בהשקעה כדאית או לחילופין מדובר בהשקעה שעלולה להוביל לכישלון והפסד הון ?


מיזם עזקי טוב הוא מיזם המשתלם ללקוח הקצה מבחינת עלות תועלת כמענה לצורך קיים. מספר רב של רעיונות להקמת פעילות עסקית חדשה עוברים מדי שנה בדיקת היתכנות להצלחתם, אך חלק קטן מהם מצליח לעמוד בבחינה זו ובסופו של תהליך הופך לפעילות עסקית המשווקת בשוק המקומי ו/או הגלובלי. בדיקת היתכנות למיזם עסקי מורכבת ממספר שלבים, המדובר בבחינת הרעיון עליו מוקם המיזם אל מול המציאות:
בחינת צורך שוק לפתרון הנדסי / טכנולוגי- האם אכן השוק צמא למיזם ? אם לא הרי שאין מקום להקמתו ייתכן כי לא יהיה קהל יעד מספק עבור הפיתוח העסקי. 
בחינת היתכנות שיווקית - מיהם המתחרים? מהו המוניטין שלהם ? האם ההשקעה השיווקית לצורך חדירה לשוק תיתכן. אם כן, שווה את הסיכון?
בחינת אומדן עלויות לפיתוח מיזם- המדובר בהערכה גסה וראשונית שכן מדובר בשלב בוסרי מאוד. האומדן יתייחס להמשך התהליך ועד לשלב תכנית ההקמה העסקית (לא כולל), במקרה הצורך ייבחנו אפשרויות מימון חיצוניות.

כמה עולה בחינת היתכנות למיזם?
מחיר בחינת היתכנות להצלחת מיזם אינה עולה על אלפי שקלים בודדים להקמת פעילות עסקית ממוצעת ומטה אך מספקת לנו תמונה רחבה יותר להמשך התהליך העסקי.

שלב 2 : תכנית עסקית לגיוס הון
מה צריך וכמה כסף נדרש לגייסאיך קובעים צפי מכירות למיזם עסקי ? כמה מוצרים מייצרים בפעימה הראשונה ? איפה נכון לייצר בארץ או בחו"ל ? באילו מדינות כדאי להתחיל להפיץ ? איך יתבצע שינוע המוצר מהמפעל ? כמה אנשי צוות נידרש לגייס בתחילת הדרך ? כמה כסף נדרש לגייס ? באילו מקורות נשתמש לגיוס השקעה ?  שלב שני בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב תכנית עסקית לגיוס הון . כאמור, מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח המיזם (אם מחריגים את שלב הרעיון כמובן  ). בשלב זה מסיימים לחלום ומתחילים לדבר עסקים!  עלויות הפצה / ייצור (תלוי בסוג המיזם). בסיום שלב ייצור בחינת היתכנות למיזם יצטברו בידינו כלים רבים הנדרשים לטובת גיבוש נתוני עלויות הייצור ( במקרה בו מדובר בחברה יצרנית ), המפעלים /הספקים המובילים הנדרשים עבור המיזם שלנו והציוד התומך שיידרש לטובת תהליך הקמת המוצר אותם נידרש להזין בתכנית. כל אלו אינם מספיקים ללא נתוני מדינות היעד הראשונות וכמויות הייצור / ההפצה ההתחלתיות אותם נגזור מתהליך מחקר מעמיק.  יעדים בעולם וכמויות. בעריכת תכנית עסקית לגיוס משקיע עבור מוצר קיים (במקרה בו מדובר במוצר שלא קיים קיים תהליך פיתוח פטנטים אותו אנו מספקים ) בשוק ויש כדוגמתו ניתן ללמוד מנתוניו:  יעדי פריצה בארץ / בעולם - איפה הוא קיים ? מי מנהל אותו ? מהי רמת המתחרים הפוטנציאליים - חוזקות וחולשות ? ולבסוף היכן הכי פוטנציאלי עסקית להקים את המיזם שלנו?  צפי דרישת השוק - כאשר ניתן להקביל את המוצר שלנו למוצרים דומים נוכל לגייס בסיס נתונים (אומדן בדר"כ) שיספק לנו תמונת מצב לגבי יכולות המכירה של מתחרינו .   משימת גיבוש נתונים דמוגרפיים והגדרת צפי מכירות דורשת עבודת מחקר יסודית בה יתבצע שימוש בכל כלי אפשרי - דוחות ונתונים מפורסמים, סקרי דעת קהל, ניסיון מסחרי וכו.   צוות החברה. כל חברה בתחילת דרכה מגדירה את כמות כוח האדם הנדרש לפריצתה זאת על ידי התבססות על נתונים רבים העולים במהלך בניית התוכנית העסקית. לדוגמה צפי כמות אנשי הצוות ממנו יורכב צוות המכירות ייגזר מצפי המכירות המתבקש להחזר מהיר של ההשקעה, אומדן מכירות ליחידה לפי תקופה ומכאן נגיע לנתון של כמות אנשי הצוות שנידרש לגייס. תקופת החזר ההשקעה היא פקטור חשוב למשקיע ככל וזה לא מעוניין להשכיב את הונו ללא הנבת רווחים לאורך זמן.     כמה כסף נדרש ואיך מגייסים. נתונים אלו בתוספת נתונים נוספים שנידרש לחקור לטובת התוכנית העסקית שלנו יניבו את התוצאה הנדרשת - ההון המתבקש להשקעה. קיימות דרכים רבות לגיוס ההשקעה הנדרשת -מימון המונים, ייצור קשרי משקיעים, שיווק במגוון ערוצים ועוד ועוד.   חשוב ביותר! לא כל ערוץ גיוס מתאים לכל מיזם - בחירה בערוץ לא מתאים עלולה להוריד משמעותית מערך המיזם ובכך להאריך לנו את הדרך להצלחה. 

איך קובעים צפי מכירות למיזם עסקי ? כמה מוצרים מייצרים בפעימה הראשונה ? איפה נכון לייצר בארץ או בחו"ל ? באילו מדינות כדאי להתחיל להפיץ ? איך יתבצע שינוע המוצר מהמפעל ? כמה אנשי צוות נידרש לגייס בתחילת הדרך ? כמה כסף נדרש לגייס ? באילו מקורות נשתמש לגיוס השקעה ?

שלב שני בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב תכנית עסקית לגיוס הון .
כאמור, מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח המיזם (אם מחריגים את שלב הרעיון כמובן  ). בשלב זה מסיימים לחלום ומתחילים לדבר עסקים!

עלויות הפצה / ייצור (תלוי בסוג המיזם).
בסיום שלב ייצור בחינת היתכנות למיזם יצטברו בידינו כלים רבים הנדרשים לטובת גיבוש נתוני עלויות הייצור ( במקרה בו מדובר בחברה יצרנית ), המפעלים /הספקים המובילים הנדרשים עבור המיזם שלנו והציוד התומך שיידרש לטובת תהליך הקמת המוצר אותם נידרש להזין בתכנית. כל אלו אינם מספיקים ללא נתוני מדינות היעד הראשונות וכמויות הייצור / ההפצה ההתחלתיות אותם נגזור מתהליך מחקר מעמיק.

יעדים בעולם וכמויות.
בעריכת תכנית עסקית לגיוס משקיע עבור מוצר קיים (במקרה בו מדובר במוצר שלא קיים קיים תהליך פיתוח פטנטים אותו אנו מספקים ) בשוק ויש כדוגמתו ניתן ללמוד מנתוניו: 
יעדי פריצה בארץ / בעולם - איפה הוא קיים ? מי מנהל אותו ? מהי רמת המתחרים הפוטנציאליים - חוזקות וחולשות ?
ולבסוף היכן הכי פוטנציאלי עסקית להקים את המיזם שלנו? 
צפי דרישת השוק - כאשר ניתן להקביל את המוצר שלנו למוצרים דומים נוכל לגייס בסיס נתונים (אומדן בדר"כ) שיספק לנו תמונת מצב לגבי יכולות המכירה של מתחרינו . 

משימת גיבוש נתונים דמוגרפיים והגדרת צפי מכירות דורשת עבודת מחקר יסודית בה יתבצע שימוש בכל כלי אפשרי - דוחות ונתונים מפורסמים, סקרי דעת קהל, ניסיון מסחרי וכו. 

צוות החברה.
כל חברה בתחילת דרכה מגדירה את כמות כוח האדם הנדרש לפריצתה זאת על ידי התבססות על נתונים רבים העולים במהלך בניית התוכנית העסקית.
לדוגמה צפי כמות אנשי הצוות ממנו יורכב צוות המכירות ייגזר מצפי המכירות המתבקש להחזר מהיר של ההשקעה, אומדן מכירות ליחידה לפי תקופה ומכאן נגיע לנתון של כמות אנשי הצוות שנידרש לגייס. תקופת החזר ההשקעה היא פקטור חשוב למשקיע ככל וזה לא מעוניין להשכיב את הונו ללא הנבת רווחים לאורך זמן.   

כמה כסף נדרש ואיך מגייסים.
נתונים אלו בתוספת נתונים נוספים שנידרש לחקור לטובת התוכנית העסקית שלנו יניבו את התוצאה הנדרשת - ההון המתבקש להשקעה.
קיימות דרכים רבות לגיוס ההשקעה הנדרשת -מימון המונים, ייצור קשרי משקיעים, שיווק במגוון ערוצים ועוד ועוד.
 
חשוב ביותר! לא כל ערוץ גיוס מתאים לכל מיזם - בחירה בערוץ לא מתאים עלולה להוריד משמעותית מערך המיזם ובכך להאריך לנו את הדרך להצלחה. 

שלב 3 : הקמת פעילות עסקית 
ליווי הפעילות משלב אפס ועד להצלחהתפעילו מבערים ! המרוץ האמתי מתחיל עכשיו !!!!  אילו רישומים נדרשים לחברה בכל נקודת פעילות ? חזון ?! מה זה ?  איך לגייס ולהכשיר כוח אדם ? מה זה תהליכים עסקיים ואיך להטמיע אותם במערכות הניהול ? איך מייצרים ביקוש למוצר ? איך משווקים ? איך כותבים מסמכים עסקיים ?  ועוד ועוד ו... עוד.  שלב שלישי בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב הקמת פעילות עסקית.  בהקמת פעילות עסקית ( פיתוח עסקי ) מאפס נתבקש להקים כל ערוץ בפעילות שלנו והכל לפי תכנית הקמת פעילות שתיערך לפי שלבים ולפי קצב התקדמות המיזם העסקי. הגענו עד הלום ועכשיו צריך להיות יעילים, זהירים ומדודים תוך התבוננות יומיומית על ההון שגייסנו ,חזון החברה ויעדיה העסקיים.  ניירת חברה ובירוקרטיות. רישום חברה ,דירקטורים ,מורשה חתימה , תיקים בראשויות (מס הכנסה, מע"מ , בל"ל וכו - כל מדינה ודרישות הרישום שבה ) , תקינה ועוד.   הגדרת חזון חברה. הגדרה מדויקת של חזון החברה עם ערכי הליבה, ככל שיהיו בהירים יותר וברורים יותר, תוכל לשמור על המיקוד שלנו בפעילות השוטפת ליצירת תנועת עבודה יעילה, שוטפת וזריזה וממוקדת.  הון אנושי. בימינו חומר הגלם היקר ביותר שקיים בחברה הוא ההון אנושי , אם נקביל מערכת עסקית לגוף האדם , מדובר בלא פחות ממערכת העצבים בגופנו - יחידה אחת מזינה ומשדרת ליחידה אחרת ובכך נרקמת מערכת אנושית אשר כל חוליה בה חייבת להיות חזקה ומקצועית דיה בתחומה לטובת שמירה על הומוגניות מערכתית - יעילותם, מקצועיותם וגיבושם של עובדי החברה ליחידה אחת הנעה לכיוון הצלחה מבלי לעכב תהליכים תלויים בתהליך המיון והגיוס הראשוני תהליך אשר חייב להיות מדויק ומקצועי .    תהליכים עסקיים ומערכות ניהול. מטרת מערכת הניהול של החברה היא למקד את הצוות ליעדיו מבלי לסטות מהדרך בה צועדת החברה כולה. התאמת מערכות הניהול של החברה לצרכיה העסקיים מצריכה הגדרה וניהול תהליכים עסקיים פנים אירגוניים מדויקים לכל תהליך בחברה והטמעתם על ידי קביעת חוקים במערכות הניהול של החברה.   תכנית ליצירת ביקוש. בתכנית יצירת ביקוש לחברה עבור מוצר או שירות אותו היא משווקת, מוגדר מסע הלקוח החל משלב החשיפה הראשונית ועד לשלב המכירה. ​​​​​​​מטרת התכנית היא הובלת הלקוח לשלב קבלת ההחלטה באופן בו הוא בשל לסגירה.  שיווק. שיווק הוא כלי עסקי אשר בעזרתו ניתן לנתב אל החברה את קהל הלקוחות הנדרש לטובת הגדלת היקף הזדמנויות המכירה. בתהליך הגדלת נפח לקוחות לחברה מתבצעים מספר מהלכים - שיווק עפ"י אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש הוא אחד מהם.  עריכת מסמכי מכירה ומסמכים פנימיים. קיים מגוון רחב של מסמכים הנדרשים לעריכה במעמד פתיחת פעילות עסקים - הסכמי עבודה , הסכמי מסחר עם ספקים ,דוחות שירות ועוד. להצגת רמת החשיבות לעריכת מסמכים עסקיים באופן מקצועי אביא לדוגמה את טופס הצעת המחיר - לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כמפיצי מוצר. אופן כתיבת המסמך הוא אחד הסודות להצלחת המכירה.  מה עוד? כמובן שזו רק רשימה חלקית ולפנינו נושאים נוספים להקמה וטיפול - זו טעימה מתהליך הקמת הפעילות העסקית.

תפעילו מבערים ! המרוץ האמתי מתחיל עכשיו !!!!

אילו רישומים נדרשים לחברה בכל נקודת פעילות ? חזון ?! מה זה ?  איך לגייס ולהכשיר כוח אדם ? מה זה תהליכים עסקיים ואיך להטמיע אותם במערכות הניהול ? איך מייצרים ביקוש למוצר ? איך משווקים ? איך כותבים מסמכים עסקיים ?  ועוד ועוד ו... עוד.


שלב שלישי בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב הקמת פעילות עסקית.

בהקמת פעילות עסקית ( פיתוח עסקי ) מאפס נתבקש להקים כל ערוץ בפעילות שלנו והכל לפי תכנית הקמת פעילות שתיערך לפי שלבים ולפי קצב התקדמות המיזם העסקי. הגענו עד הלום ועכשיו צריך להיות יעילים, זהירים ומדודים תוך התבוננות יומיומית על ההון שגייסנו ,חזון החברה ויעדיה העסקיים.

ניירת חברה ובירוקרטיות.
רישום חברה ,דירקטורים ,מורשה חתימה , תיקים בראשויות (מס הכנסה, מע"מ , בל"ל וכו - כל מדינה ודרישות הרישום שבה ) , תקינה ועוד. 

הגדרת חזון חברה.
הגדרה מדויקת של חזון החברה עם ערכי הליבה, ככל שיהיו בהירים יותר וברורים יותר, תוכל לשמור על המיקוד שלנו בפעילות השוטפת ליצירת תנועת עבודה יעילה, שוטפת וזריזה וממוקדת.

הון אנושי.
בימינו חומר הגלם היקר ביותר שקיים בחברה הוא ההון אנושי , אם נקביל מערכת עסקית לגוף האדם , מדובר בלא פחות ממערכת העצבים בגופנו - יחידה אחת מזינה ומשדרת ליחידה אחרת ובכך נרקמת מערכת אנושית אשר כל חוליה בה חייבת להיות חזקה ומקצועית דיה בתחומה לטובת שמירה על הומוגניות מערכתית - יעילותם, מקצועיותם וגיבושם של עובדי החברה ליחידה אחת הנעה לכיוון הצלחה מבלי לעכב תהליכים תלויים בתהליך המיון והגיוס הראשוני תהליך אשר חייב להיות מדויק ומקצועי .  

תהליכים עסקיים ומערכות ניהול.
מטרת מערכת הניהול של החברה היא למקד את הצוות ליעדיו מבלי לסטות מהדרך בה צועדת החברה כולה. התאמת מערכות הניהול של החברה לצרכיה העסקיים מצריכה הגדרה וניהול תהליכים עסקיים פנים אירגוניים מדויקים לכל תהליך בחברה והטמעתם על ידי קביעת חוקים במערכות הניהול של החברה. 

תכנית ליצירת ביקוש.
בתכנית יצירת ביקוש לחברה עבור מוצר או שירות אותו היא משווקת,
מוגדר מסע הלקוח החל משלב החשיפה הראשונית ועד לשלב המכירה.
​​​​​​​מטרת התכנית היא הובלת הלקוח לשלב קבלת ההחלטה באופן בו הוא בשל לסגירה.

שיווק.
שיווק הוא כלי עסקי אשר בעזרתו ניתן לנתב אל החברה את קהל הלקוחות הנדרש לטובת הגדלת היקף הזדמנויות המכירה.
בתהליך הגדלת נפח לקוחות לחברה מתבצעים מספר מהלכים - שיווק עפ"י אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש הוא אחד מהם.

עריכת מסמכי מכירה ומסמכים פנימיים.
קיים מגוון רחב של מסמכים הנדרשים לעריכה במעמד פתיחת פעילות עסקים - הסכמי עבודה , הסכמי מסחר עם ספקים ,דוחות שירות ועוד.
להצגת רמת החשיבות לעריכת מסמכים עסקיים באופן מקצועי אביא לדוגמה את טופס הצעת המחיר - לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כמפיצי מוצר. אופן כתיבת המסמך הוא אחד הסודות להצלחת המכירה.

מה עוד?
כמובן שזו רק רשימה חלקית ולפנינו נושאים נוספים להקמה וטיפול - זו טעימה מתהליך הקמת הפעילות העסקית.

Coi בניית אתרים