עריכת מסמכים עסקיים ומכירתיים


לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כספקי שירות או כמפיצי מוצר.
אופן כתיבת המסמך הוא הסוד להצלחת המכירה.
אנשי מכירות רבים מגיעים לידי תסכול כאשר הם יוצאים מפגישה משוכנעים כי הלקוח נמצא בכף ידם וכי "הלקוח בטוח סוגר איתי". השלב בו הבינו כי הפסידו את העסקה הנו שלב מתסכל! 
חשוב להבין כי השארת הרושם החיובי מול הלקוח במעמד הפגישה - נדרש, אבל לא מספיק! בשלב בו עומד הלקוח מול מספר הצעות מחיר - נדרש להגדיל את סיכויי סגירת העסקה על ידי מסמך מסחרי מנוסח היטב.
יש לתת חשיבות רבה לאופן עריכת כל מסמך מכירתי, גם במקרה בו מדובר בכתיבת הצעת מחיר פשוטה.
עריכת מסמכים עסקיים ומכירתיים | עריכת הסכמי התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר, יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול תהליכים עסקיים ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,

נקודות להתייחסות בעריכת מסמכים עסקיים ומכירתיים - דוגמאות:

שתי הנקודות המובאות בפניכם כדוגמא הינן על קצה המזלג - לנקודות אלו מצטרפות נקודות נוספות רבות הנדרשות בהבאה בחשבון במעמד עריכת המסמכים.


הגנות משפטיות.

חברות רבות נוטות לחשוש מניסוח הסכמים הכוללים את כל הפרטים הקטנים המשמשים מגן משפטי ומונעים חשיפה מיותרת מול לקוח.
דעו! ככל שתרחיבו יותר בנושא, כך תחזקו את תדמית חברתכם כחברה בטוחה ובעלת ניסיון.
כזו אשר מגדירה באופן ברור את גבולותיה מול הלקוח.
אז איפה עובר הגבול בין ניסוח המגן משפטית על החברה לבין ניסוח אשר עלול לגרום לנו לאבד לקוח - קיימות דרכים רבות בהן ניתן להגן על עצמנו בצורה מחזקת מכירה.
עריכת מסמכים עסקיים ומכירתיים |עריכת הסכמי התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר

אופן תמחיר.

הצעות המחיר המונחות על שולחנו של מנהל הרכש הנן כלי לבחירת הספק הטוב ביותר.
אחד הנושאים היותר חשובים (לא היחיד כמובן!) בשלב בחירת הספק - הוא אטרקטיביות.
אז איך ניתן להפיק הצעת מחיר אטרקטיבית מבלי שתיחשף למתחרינו? איך ניתן לסגור עסקה על בסיס אטרקטיביות  ובכל זאת לשמור על רווחים?
גם לכך יש לא מעט פתרונות תלויי סוג מוצר או שירות ומותאמות להגדרת לקוח.

נשמח לעמוד לשירותכם גם בנושא זה - צרו קשר 


​​​​​​​אז למה אנחנו ?

במשך מעל ל20 שנות ניסיון בעולמות הטכנולוגיים והתעשייתיים התגבשה אג'נדה עסקית מבוססת הצלחות, כישלונות, אתגרים מורכבים, מגעים עסקיים עם לא פחות מאלפי גורמים עסקיים וניסיון מול הון אנושי ניהולי, תפעולי ומקצועי.

ניסיון עשיר במגוון רחב של ענפי משק:
תעשייה, מסחר, שירותים, יבוא, יצוא, סיטונאות, קמעונאות, מכירה לפרטיים, לעסקיים ולמוסדות.
התמחות, נסיון בהקמה וייעול כל חוליה ומערך בשרשרת עד לרמת מיצוי הפוטנציאל העסקי שלה:
  • מכירות הנדסיות וטכנולוגיות
  • שירותים הנדסיים וטכנולוגיים
  • ניהול מערכי הנדסה ותכנון
  • ניהול רצפות ייצור
  • הקמת פרויקטים הנדסיים
  • ניהול תהליכים לטובת קבלת אסמכות ממשלתיות ותקני איכות
  • טיפול אסטרטגי בתזרים והון חוזר
  • גיוס, הקמת מדיניות תגמול וניהול כוח אדם
  • התאמה והטמעת מערכות ERP
  • ייבוא ושת"פים גלובליים על בסיס טכנולוגיות
  • הגדרות חזון ואסטרטגיית צמיחה
  • מיזוגים ורכישות
  • ועוד
איכות והצלחת המיזמים שלנו נמדדת בין היתר בקהל לקוחותיהם, טעימה לדוגמה:
https://www.gov.il/he/departments/prime_ministers_office/govil-landing-page
משרד ראש הממשלה בחר באחד מהמיזמים לאחזקת מערכות חיוניות. 
משרד הכלכלה והתעשייה בחר באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות ההזנה של המשרד. 
משרד הביטחון בחר באחד מהמיזמים כספק לתכנון ואחזקת מתקני אנרגיה חליפית כגיבוי למערכות ביטחוניות. 
בנק ישראל בחר באחד מהמיזמים כספק לתחזוקה מונעת למתקני הזנה חליפית כגיבוי למערכות מחשוב. 
קרן קיימת לישראל בחרה באחד מהמיזמים לתכנון והקמת מתקני הזנת אנרגיה ראשיים. 
רותם תעשיות בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתכנון ופיתוח מתקני אנרגיה חליפית . 
מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות תומכות להזנת ציוד ביטחוני באתריה. 

ניסיון עסקי בן מעל ל 20 שנים הוליד פרוייקטים מול אלפי לקוחות נאמנים.

כמובן שקהל לקוחות זה מגיע לאחר מיצוב המיזמים כמובילים בתחומם.


אז אם זה לא מספיק - להלן שש סיבות נוספות לבחור בנו : 

1. אנשים עושים עסקים
בתחילת דרכנו מול כל מיזם וכך גם בנקודות נוספות בדרך אנו בוחנים את אישיותו של היזם,
הדבר מתבצע במספר טכניקות ושאלות מכוונות המתבססות על ניסיון רב שנים מול גורמים עיסקיים ומול בני אדם בכלל.
המטרה - זיהוי מחסומים רגשיים, חוזקותיו וחולשותיו של היזם. 
כל מיזם נבנה או מתפתח בדמותו של יזם, ויזם בדומה לכולנו בנאדם הוא -
ע"כ זיהוי חוזקותיו ומיצויין ומאידך היכרות עם חולשותיו והשלמתן באמצעים אחרים זו חצי הדרך להצלחה

2.החברה ממעוף הציפור
חברת פיתוח עסקי, עפ"י רוב, מתמקדת בחוליות האירגון התואמות את צרכיו ומפתחת אותן.
אנו מאמינים בדרך שונה - האג'נדה שלנו היא כי כל חולייה בשרשרת האירגונית חייבת להבחן בקפידה
באופן בו בסוף שלב הבחינה מונחת בפנינו תמונה של כלל האירגון המשקפת את כל חלקיו.
כאשר בוחנים ארגון בצורה רחבה משתקפת בפנינו התמונה האמיתית הכוללת מגוון רחב של יתרונות וחסרונות אותם משלימים נתונים נטראליים - רק כך ניתן למצוא פתרונות מקיפים ולבצע אופטימיזציה לחברה.

3.תחום הפעילות
עבודה קשה מבלי להתבונן לצדדים יכולה להניב תוצאות - ואפילו טובות .
האג'נדה שלנו רחבה יותר:
כדי להפוך את המיזם לכזה המוביל בתחומו - אנו מאמינים בדרך המודיעין באופן מקיף ככל שניתן.
הצבת היעדים אל מול פוטנציאל השוק, מציאת הייחוד האירגוני, הבידול הטכנולוגי ועוד...
כל אלו חייבים להתקיים לאחר חקר שוק יסודי וחד משמעית לא באופן שרירותי.

4.המוצר
היתרון המשמעותי שלנו הוא כאן - מנהלת החברה כיזמית ומנהלת בעצמה נגעה כמעט בכל העולמות הטכנולוגיים:
תעשייה כבדה, אנרגיה, בינוי, מוצרי צריכה ועוד - הכול ברמה הנדסית הגבוהה ביותר.
גם כאן התהליך מתבצע באופן יסודי - בחינת חוזקות וחולשות כלל המרכיבים:
מחקר ופיתוח, ניהול תהליכי ייצור, רכש מקצועי, הקמה ופיתוח של מערכי שירות מקצועיים, גיוס קבלני משנה ועוד .
5.ההון האנושי
ציינו כבר את כוחם של אנשים ? בחינת הון אנושי תואם לדמותו של הארגון ומשלים את חולשותיו של היזם זו משימה לא פשוטה.
מיהם העובדים שלנו ? מה הם רואים באירגון ? מהם האתגרים שלנו מולם ? איך ממצים את כישוריהם ? ועוד
בידינו כלים אשר הוכיחו את עצמם כהצלחה לאבחן וגבש את כלל ההון האנושי למטרת האם תוך מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובד.

6.דבקות במטרה - העיקרון החשוב ביותר!
קארן אזולאי:
"אם יש מתנה שקיבלתי (ככל הנראה בתצורה גנטית) היא היכולת להתמיד, ללמוד מטעויות, לבחון את הסביבה, לזהות את החוזקות והחולשות ולטפל בהם תוך כדי תנועה.
והכי חשוב - לא להרפות עד להצלחה! כן, כזו אני , דבקות במטרה זהו שמי השני. 
ההצלחות הן אלו אשר מזינות אותי - הן המנוע שלי וע"כ תמיד, אבל תמיד! , אני חדורת מטרה באופן בו אני מצליחה לסחוף אחריי את שותפיי לדרך. " 
​​​​​​​
תחומי התמחות: לכל מטרה עסקית בתחומי הטכנולוגיה והתעשייה.
בכל שלב בחיי החברה, החל משלב הרעיון ועד לשיקום חברות במשבר.
אזורי פעילות: כל הארץ לרבות במדיות השונות. 
עריכת מסמכים עסקיים ומכירתיים | עריכת הסכמי התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר, יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול תהליכים עסקיים ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,
ניהול תהליכים עסקיים
מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח ויזמות עסקית
Coi בניית אתרים