השפעת התמחיר על רווחיות החברה

שיפור הרווחיות דרך שיפור (הקטנה) של מבנה ההוצאות.

כשמבנה העלויות של המוצר אינו תואם את המציאות, הגדלת כמות המכירות ללא הקטנת ההוצאות, תוביל להקטנת שורת הרווח. בשיפור מבנה ההוצאות וחיסכון בעלויות בתמחיר המוצר ,נגדיל החיסכון ישירות לשורת הרווח, "השורה התחתונה" להבדיל משיפור בשורת המכירות שרק חלק קטן ממנו (לאחר קיזוז כל העלויות הנובעות מייצור, מכירה וניהול) מגיע לשורה התחתונה.

כך מתגלה כי החיפוש הטבעי של מנהלים לשיפור רווחיות, "השורה התחתונה" , בפנייה להגדלת המכירות נכונה חלקית.  אכן הגדלת המכירות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של החברה אך באותו האופן עלול הוא להוות הגורם העיקרי להפסדיה כאשר עלויות המכר אינן מתומחרת בקפידה.
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית

אז איך מתמחרים מוצר נכון?

ראשית יש לברר מהו מבנה העלויות של המוצר.
מבנה העלויות כולל את כל המרכיבים שבדו"ח רווח והפסד. העיקריים שבהם הם:
  • עלות החומר
  • עלות העבודה
  • הוצאות המכירה
  • הנהלה וכלליות
  • מימון.

בנוסף, נדרשים לניתוח הנושאים המשפיעים על תזרים החברה:

  • רמות מלאי ומחזורי מלאי
  • אשראי ספקים ולקוחות

ניתוח עלויות המכר בתוספת תמחור מוצר או שירות יובילו את סעיף הרווח בדוחות החברה לחיובי.
אופן תמחיר מוצר משתנה מחברה לחברה כך לדוגמה בחברות פרויקטאליות תדרש מערכת תמחור אחידה המותאמת לצרכי ומשאבי הלקוח וכוללת רכיבי עלות מוגדרים.
התאמת מערכת תמחיר המוצרים לחברה היא פועל יוצא ישיר של עבודת שיפור הרווחיות בחברה.
 
ניהול תהליכים עסקיים מומחים בהגדרת מחירי מוצרים ושירותים המובילים כל חברה לרווחיות בדוחות השנתיים. החברה מנתחת את כלל פעילות החברה אל ניתוח שוק , מגדירה מחירי מוצרים, מייצרת נוסחאות לתמחור ומטמיעה אותן במערכות הניהול.
ליצירת מבנה עלויות ונוסחה לתמחור מוצרים, צרו קשר.


אז למה אנחנו ?

במשך מעל ל20 שנות ניסיון בעולמות הטכנולוגיים והתעשייתיים התגבשה אג'נדה עסקית מבוססת הצלחות, כישלונות, אתגרים מורכבים, מגעים עסקיים עם לא פחות מאלפי גורמים עסקיים וניסיון מול הון אנושי ניהולי, תפעולי ומקצועי.

ניסיון עשיר במגוון רחב של ענפי משק:
תעשייה, מסחר, שירותים, יבוא, יצוא, סיטונאות, קמעונאות, מכירה לפרטיים, לעסקיים ולמוסדות.
התמחות, נסיון בהקמה וייעול כל חוליה ומערך בשרשרת עד לרמת מיצוי הפוטנציאל העסקי שלה:
  • מכירות הנדסיות וטכנולוגיות
  • שירותים הנדסיים וטכנולוגיים
  • ניהול מערכי הנדסה ותכנון
  • ניהול רצפות ייצור
  • הקמת פרויקטים הנדסיים
  • ניהול תהליכים לטובת קבלת אסמכות ממשלתיות ותקני איכות
  • טיפול אסטרטגי בתזרים והון חוזר
  • גיוס, הקמת מדיניות תגמול וניהול כוח אדם
  • התאמה והטמעת מערכות ERP
  • ייבוא ושת"פים גלובליים על בסיס טכנולוגיות
  • הגדרות חזון ואסטרטגיית צמיחה
  • מיזוגים ורכישות
  • ועוד
איכות והצלחת המיזמים שלנו נמדדת בין היתר בקהל לקוחותיהם, טעימה לדוגמה:
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
משרד ראש הממשלה בחר באחד מהמיזמים לאחזקת מערכות חיוניות. 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
משרד הכלכלה והתעשייה בחר באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות ההזנה של המשרד. 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
משרד הביטחון בחר באחד מהמיזמים כספק לתכנון ואחזקת מתקני אנרגיה חליפית כגיבוי למערכות ביטחוניות. 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
בנק ישראל בחר באחד מהמיזמים כספק לתחזוקה מונעת למתקני הזנה חליפית כגיבוי למערכות מחשוב. 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
קרן קיימת לישראל בחרה באחד מהמיזמים לתכנון והקמת מתקני הזנת אנרגיה ראשיים. 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
רותם תעשיות בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתכנון ופיתוח מתקני אנרגיה חליפית . 
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות תומכות להזנת ציוד ביטחוני באתריה. 

וזה רק על קצה המזלג...
ניסיון עסקי בן מעל ל 20 שנים הוליד פרוייקטים מול אלפי לקוחות נאמנים.

כמובן שקהל לקוחות זה מגיע לאחר מיצוב המיזמים כמובילים בתחומם.


אז אם זה לא מספיק - להלן שש סיבות נוספות לבחור בנו : 

1. אנשים עושים עסקים
בתחילת דרכנו מול כל מיזם וכך גם בנקודות נוספות בדרך אנו בוחנים את אישיותו של היזם,
הדבר מתבצע במספר טכניקות ושאלות מכוונות המתבססות על ניסיון רב שנים מול גורמים עיסקיים ומול בני אדם בכלל.
המטרה - זיהוי מחסומים רגשיים, חוזקותיו וחולשותיו של היזם. 
כל מיזם נבנה או מתפתח בדמותו של יזם, ויזם בדומה לכולנו בנאדם הוא -
ע"כ זיהוי חוזקותיו ומיצויין ומאידך היכרות עם חולשותיו והשלמתן באמצעים אחרים זו חצי הדרך להצלחה

2.החברה ממעוף הציפור
חברת פיתוח עסקי, עפ"י רוב, מתמקדת בחוליות האירגון התואמות את צרכיו ומפתחת אותן.
אנו מאמינים בדרך שונה - האג'נדה שלנו היא כי כל חולייה בשרשרת האירגונית חייבת להבחן בקפידה
באופן בו בסוף שלב הבחינה מונחת בפנינו תמונה של כלל האירגון המשקפת את כל חלקיו.
כאשר בוחנים ארגון בצורה רחבה משתקפת בפנינו התמונה האמיתית הכוללת מגוון רחב של יתרונות וחסרונות אותם משלימים נתונים נטראליים - רק כך ניתן למצוא פתרונות מקיפים ולבצע אופטימיזציה לחברה.

3.תחום הפעילות
עבודה קשה מבלי להתבונן לצדדים יכולה להניב תוצאות - ואפילו טובות .
האג'נדה שלנו רחבה יותר:
כדי להפוך את המיזם לכזה המוביל בתחומו - אנו מאמינים בדרך המודיעין באופן מקיף ככל שניתן.
הצבת היעדים אל מול פוטנציאל השוק, מציאת הייחוד האירגוני, הבידול הטכנולוגי ועוד...
כל אלו חייבים להתקיים לאחר חקר שוק יסודי וחד משמעית לא באופן שרירותי.

4.המוצר
היתרון המשמעותי שלנו הוא כאן - מנהלת החברה כיזמית ומנהלת בעצמה נגעה כמעט בכל העולמות הטכנולוגיים:
תעשייה כבדה, אנרגיה, בינוי, מוצרי צריכה ועוד - הכול ברמה הנדסית הגבוהה ביותר.
גם כאן התהליך מתבצע באופן יסודי - בחינת חוזקות וחולשות כלל המרכיבים:
מחקר ופיתוח, ניהול תהליכי ייצור, רכש מקצועי, הקמה ופיתוח של מערכי שירות מקצועיים, גיוס קבלני משנה ועוד .

​​​​​​​5.ההון האנושי
ציינו כבר את כוחם של אנשים ? בחינת הון אנושי תואם לדמותו של הארגון ומשלים את חולשותיו של היזם זו משימה לא פשוטה.
מיהם העובדים שלנו ? מה הם רואים באירגון ? מהם האתגרים שלנו מולם ? איך ממצים את כישוריהם ? ועוד
בידינו כלים אשר הוכיחו את עצמם כהצלחה לאבחן וגבש את כלל ההון האנושי למטרת האם תוך מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובד.

6.דבקות במטרה - העיקרון החשוב ביותר!
קארן אזולאי:
"אם יש מתנה שקיבלתי (ככל הנראה בתצורה גנטית) היא היכולת להתמיד, ללמוד מטעויות, לבחון את הסביבה, לזהות את החוזקות והחולשות ולטפל בהם תוך כדי תנועה.
והכי חשוב - לא להרפות עד להצלחה! כן, כזו אני , דבקות במטרה זהו שמי השני. 
ההצלחות הן אלו אשר מזינות אותי - הן המנוע שלי וע"כ תמיד, אבל תמיד! , אני חדורת מטרה באופן בו אני מצליחה לסחוף אחריי את שותפיי לדרך. " 
​​​​​​​
ייעוץ עסקי בתל אביב ,עלות המכר נוסחה ,תמחיר תהליך ,חישוב רווחיות ,ייעוץ עסקי בפתח תקווה ,ייעוץ עסקי מחיר ,תמחור פרויקטים ,תמחור מוצרים ,יועץ עסקי מחיר ,תמחור ותמחיר ,תמחור מוצר ,איך מתמחרים מוצר ,תמחיר |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית ,יועץ עסקי בכיר ,מומחה לעסקים ,יועץ לפיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצים עסקיים ,יועצת עסקית ,יועצים עסקיים מומלצים ,יועץ ומלווה עסקי |תמחור השיווק |שיווק |פרסום |מיתוג |אסטרטגיה שיווקית |אסטרטגיה שיווקית לדוגמא |אסטרטגיית שיווק |אסטרטגיית שיווק דיגיטל |אסטרטגיית שיווק מוצר |אסטרטגיית שוק |אסטרטגיה שיווקית |תמחור מוצרים ושירותים ,נוסחה לתמחור שירות ,נוסחה לתמחור מוצרים ,איך לתמחר מוצר ,איך מתמחרים שירות ללקוח |שיפור הרווחיות בחברה ,הגדלת הרווח הגולמי ,תמחור מוצרים תמחיר ,חישוב מחיר מוצר ,חישוב עלויות חברה במחיר מוצר ,עלות גולמית מול עלות תפעולית
ניהול תהליכים עסקיים
מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח ויזמות עסקית

תמחיר | תמחור מוצר | תמחור שירותים | תמחור פרויקט | נוסחה לחישוב מחיר |תגיות 

איך מתמחרים מוצר ,תמחור ותמחיר , תמחור מוצרים ,תמחור פרויקטים ,חישוב רווחיות ,תמחיר תהליך ,עלות המכר נוסחה ,עלות המכר ,תמחיר | תמחור מוצר | תמחור שירותים | תמחור פרויקט | נוסחה לחישוב מחיר |

Coi בניית אתרים