ניסוח הסכמים מול לקוחות

ניהול תהליכים עסקיים מספקת עבור לקוחותיה שירותי ניסוח ועריכת הסכמים ומסמכים עסקיים נוספים.

ניסוח הצעת מחיר או הסכם שירותים מול לקוח

לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח, מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כספקי שירות או כמפיצי מוצר.
אופן כתיבת המסמך הוא הסוד להצלחת המכירה.
אנשי מכירות רבים מגיעים לידי תסכול כאשר הם יוצאים מפגישה משוכנעים כי הלקוח נמצא בכף ידם וכי "הלקוח בטוח סוגר איתי". השלב בו הבינו כי הפסידו את העסקה הנו שלב מתסכל! 
חשוב להבין כי השארת הרושם החיובי מול הלקוח במעמד הפגישה - נדרש, אבל לא מספיק! בשלב בו עומד הלקוח מול מספר הצעות מחיר או מספר הסכמי התקשרות - נדרש להגדיל את סיכויי סגירת העסקה על ידי מסמך מנוסח היטב מסחרית ומשפטית .
יש לתת חשיבות רבה לאופן עריכת כל מסמך , גם במקרה בו מדובר בכתיבת הצעת מחיר פשוטה.
עריכת הסכמם התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר

נקודות להתייחסות - לדוגמה:

הגנות משפטיות- 
חברות רבות נוטות לחשוש מניסוח הסכמים הכוללים את כל הפרטים הקטנים המשמשים מגן משפטי ומונעים חשיפה מיותרת מול לקוח.
דעו! ככל שתרחיבו יותר בנושא, כך תחזקו את תדמית חברתכם כחברה בטוחה, בעלת ניסיון אשר מגדירה באופן ברור את גבולותיה מול הלקוח.
אז איפה עובר הגבול בין ניסוח המגן משפטית על החברה לבין ניסוח אשר עלול לגרום לנו לאבד לקוח - קיימות דרכים רבות בהן ניתן להגן על עצמנו בצורה מחזקת מכירה.

אופן תמחיר-
הצעות המחיר המונחות על שולחנו של מנהל הרכש הנן כלי לבחירת הספק הטוב ביותר.
אחד הנושאים היותר חשובים (לא היחיד כמובן!) בשלב בחירת הספק - הוא אטרקטיביות.
אז איך ניתן להפיק הצעת מחיר אטרקטיבית מבלי שתיחשף למתחרינו? איך ניתן לסגור עסקה על ידי מחיר זו ובכל זאת להגן על עצמנו?
גם לכך יש לא מעט פתרונות תלויי סוג מוצר או שירות ומותאמות להגדרת לקוח.

נשמח לעמוד לשירותכם בעריכת מסמכי חברה - לפרטים נוספים צרו קשר 
עריכת הסכמם התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר


אז למה אנחנו ?

במשך מעל ל20 שנות ניסיון בעולמות הטכנולוגיים והתעשייתיים התגבשה אג'נדה עסקית מבוססת הצלחות, כישלונות, אתגרים מורכבים, מגעים עסקיים עם לא פחות מאלפי גורמים עסקיים וניסיון מול הון אנושי ניהולי, תפעולי ומקצועי.

ניסיון עשיר במגוון רחב של ענפי משק:
תעשייה, מסחר, שירותים, יבוא, יצוא, סיטונאות, קמעונאות, מכירה לפרטיים, לעסקיים ולמוסדות.
התמחות, נסיון בהקמה וייעול כל חוליה ומערך בשרשרת עד לרמת מיצוי הפוטנציאל העסקי שלה:
  • מכירות הנדסיות וטכנולוגיות
  • שירותים הנדסיים וטכנולוגיים
  • ניהול מערכי הנדסה ותכנון
  • ניהול רצפות ייצור
  • הקמת פרויקטים הנדסיים
  • ניהול תהליכים לטובת קבלת אסמכות ממשלתיות ותקני איכות
  • טיפול אסטרטגי בתזרים והון חוזר
  • גיוס, הקמת מדיניות תגמול וניהול כוח אדם
  • התאמה והטמעת מערכות ERP
  • ייבוא ושת"פים גלובליים על בסיס טכנולוגיות
  • הגדרות חזון ואסטרטגיית צמיחה
  • מיזוגים ורכישות
  • ועוד
איכות והצלחת המיזמים שלנו נמדדת בין היתר בקהל לקוחותיהם, טעימה לדוגמה:
https://www.gov.il/he/departments/prime_ministers_office/govil-landing-page
משרד ראש הממשלה בחר באחד מהמיזמים לאחזקת מערכות חיוניות. 
משרד הכלכלה והתעשייה בחר באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות ההזנה של המשרד. 
משרד הביטחון בחר באחד מהמיזמים כספק לתכנון ואחזקת מתקני אנרגיה חליפית כגיבוי למערכות ביטחוניות. 
קרן קיימת לישראל בחרה באחד מהמיזמים לתכנון והקמת מתקני הזנת אנרגיה ראשיים. 
בנק ישראל בחר באחד מהמיזמים כספק לתחזוקה מונעת למתקני הזנה חליפית כגיבוי למערכות מחשוב. 
רותם תעשיות בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתכנון ופיתוח מתקני אנרגיה חליפית . 
מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות תומכות להזנת ציוד ביטחוני באתריה. 

וזה רק על קצה המזלג...
ניסיון עסקי בן מעל ל 20 שנים הוליד פרוייקטים מול אלפי לקוחות נאמנים.

כמובן שקהל לקוחות זה מגיע לאחר מיצוב המיזמים כמובילים בתחומם.


אז אם זה לא מספיק - להלן שש סיבות נוספות לבחור בנו : 

1. אנשים עושים עסקים
בתחילת דרכנו מול כל מיזם וכך גם בנקודות נוספות בדרך אנו בוחנים את אישיותו של היזם,
הדבר מתבצע במספר טכניקות ושאלות מכוונות המתבססות על ניסיון רב שנים מול גורמים עיסקיים ומול בני אדם בכלל.
המטרה - זיהוי מחסומים רגשיים, חוזקותיו וחולשותיו של היזם. 
כל מיזם נבנה או מתפתח בדמותו של יזם, ויזם בדומה לכולנו בנאדם הוא -
ע"כ זיהוי חוזקותיו ומיצויין ומאידך היכרות עם חולשותיו והשלמתן באמצעים אחרים זו חצי הדרך להצלחה

2.החברה ממעוף הציפור
חברת פיתוח עסקי, עפ"י רוב, מתמקדת בחוליות האירגון התואמות את צרכיו ומפתחת אותן.
אנו מאמינים בדרך שונה - האג'נדה שלנו היא כי כל חולייה בשרשרת האירגונית חייבת להבחן בקפידה
באופן בו בסוף שלב הבחינה מונחת בפנינו תמונה של כלל האירגון המשקפת את כל חלקיו.
כאשר בוחנים ארגון בצורה רחבה משתקפת בפנינו התמונה האמיתית הכוללת מגוון רחב של יתרונות וחסרונות אותם משלימים נתונים נטראליים - רק כך ניתן למצוא פתרונות מקיפים ולבצע אופטימיזציה לחברה.

3.תחום הפעילות
עבודה קשה מבלי להתבונן לצדדים יכולה להניב תוצאות - ואפילו טובות .
האג'נדה שלנו רחבה יותר:
כדי להפוך את המיזם לכזה המוביל בתחומו - אנו מאמינים בדרך המודיעין באופן מקיף ככל שניתן.
הצבת היעדים אל מול פוטנציאל השוק, מציאת הייחוד האירגוני, הבידול הטכנולוגי ועוד...
כל אלו חייבים להתקיים לאחר חקר שוק יסודי וחד משמעית לא באופן שרירותי.

4.המוצר
היתרון המשמעותי שלנו הוא כאן - מנהלת החברה כיזמית ומנהלת בעצמה נגעה כמעט בכל העולמות הטכנולוגיים:
תעשייה כבדה, אנרגיה, בינוי, מוצרי צריכה ועוד - הכול ברמה הנדסית הגבוהה ביותר.
גם כאן התהליך מתבצע באופן יסודי - בחינת חוזקות וחולשות כלל המרכיבים:
מחקר ופיתוח, ניהול תהליכי ייצור, רכש מקצועי, הקמה ופיתוח של מערכי שירות מקצועיים, גיוס קבלני משנה ועוד .
5.ההון האנושי
ציינו כבר את כוחם של אנשים ? בחינת הון אנושי תואם לדמותו של הארגון ומשלים את חולשותיו של היזם זו משימה לא פשוטה.
מיהם העובדים שלנו ? מה הם רואים באירגון ? מהם האתגרים שלנו מולם ? איך ממצים את כישוריהם ? ועוד
בידינו כלים אשר הוכיחו את עצמם כהצלחה לאבחן וגבש את כלל ההון האנושי למטרת האם תוך מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובד.

6.דבקות במטרה - העיקרון החשוב ביותר!
קארן אזולאי:
"אם יש מתנה שקיבלתי (ככל הנראה בתצורה גנטית) היא היכולת להתמיד, ללמוד מטעויות, לבחון את הסביבה, לזהות את החוזקות והחולשות ולטפל בהם תוך כדי תנועה.
והכי חשוב - לא להרפות עד להצלחה! כן, כזו אני , דבקות במטרה זהו שמי השני. 
ההצלחות הן אלו אשר מזינות אותי - הן המנוע שלי וע"כ תמיד, אבל תמיד! , אני חדורת מטרה באופן בו אני מצליחה לסחוף אחריי את שותפיי לדרך. " 
​​​​​​​
עריכת הסכמם התקשרות ,עריכת חוזה מול לקוח ,ניסוח חוזה שירות ,ניסוח חוזה מכירה ,עריכת הצעת מחיר ,הצעת מחיר לדוגמה ,כתיבת הצעת מחיר ,ייעוץ לבניית הצעת מחיר, ייעוץ עסקי לחברות ,יועץ עסקי מומלץ ,יועץ עסקי מחיר ,ייעוץ עסקי מחיר ,ניהול תהליכים ,ניהול תהליכים עסקיים ,הצעת מחיר ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצת יזמות עסקית ,ייעוץ להקמת עסק ,יועצת עסקית ,כמה עולה ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי טכנולוגי ,יועצים עסקיים ,יועצת פיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי ליזמים ,יועץ יזמות עסקית ,יועץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי לעסקים במשבר ,יועצים עסקיים מומלצים ,ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ,ייעוץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי תעשייה ,ייעוץ בהקמת עסק ,ייעוץ עסקי פרטי ,יועץ לניהול עסקי ,ייעוץ עסקי ,יועץ לעסקים קטנים ,ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים ,ייעוץ לעסק קטן ,ייעוץ עסקי לפתיחת עסק, יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול תהליכים עסקיים ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,
ניהול תהליכים עסקיים
מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח ויזמות עסקית
Coi בניית אתרים