אסטרטגיית שיווק מבודל 

מה זה ולמי זה מתאים ?
ניהול תהליכים עסקיים בונה עבור לקוחותיה במסגרת פעילות פיתוח עסקי תכנית שיווק מבודל. בעזרת בניית תכנית שיווק מבודל ניתן להתאים שיטות שיווק, פרסום ומוצרים לקהלי יעד שונים. השיווק מתבצע מול פלחי אוכלוסיה ממקודים בהתאם לצרכיהם ביחס למוצרים ושירותים שונים . הפנייה לכל חלק באוכלוסייה נעשית בצורה ייחודית, כאשר לכל אחד מפלחי האוכלוסיה מונגשות איכויות שונות של מוצרים ושירותים .


למי מתאימה שיטת השיווק המבודל ?

נניח שאתם בעלים של חברה המפיצה מוצרים ומספקת שירותים עבור קווי ייצור במפעלים. אתם מציעים מגוון של מוצרים פניאומטיקה, מערכות בקרה, מסועים ועוד. קהל היעד שלכם כולל בין היתר מנהלי רכש ,מהנדסי מפעל ומנהלי אחזקה , כך שיש לכם מספר תתי-קהלי יעד.
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
בניית תכנית השיווק המבודל מתבצעת לאחר היכרות מלאה עם הענף, מוצרי ושירותי החברה ויעדיה.
התוכנית השיווקים מכילה הגדרת תהליכים פנים אירגוניים תומכים והטמעתם בחברה.

ארבעת השלבים

שלב 1 :
פילוח לקוחות אסטרטגיים

יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק ,הגדרת לקוחות החברה ופילוחם תאפשר בחירת ערוצי שיווק מגוונים למיצוי אופטימלי של כל תהליך שיווקי ובחירת מסע מתאים לכל אחד מהקהלים. ​​​​​​​פילוח מדוייק של יעדים אשר מוביל למגוון רחב של ערוצי שיווק מוצלח משמעותית על פני שיווק אשר לא קיימת בינו ובין צרכי הלקוח התאמה. פילוח שוק פוטנציאלי מהווה פלטפורמה לגירוי חושיו של הלקוח באופן אשר ייצר בו התעניינות  

הגדרת לקוחות החברה ופילוחם תאפשר בחירת ערוצי שיווק מגוונים למיצוי אופטימלי של כל תהליך שיווקי ובחירת מסע מתאים לכל אחד מהקהלים.
פילוח מדוייק של יעדים אשר מוביל למגוון רחב של ערוצי שיווק מוצלח משמעותית על פני שיווק אשר לא קיימת בינו ובין צרכי הלקוח התאמה. פילוח שוק פוטנציאלי מהווה פלטפורמה לגירוי חושיו של הלקוח באופן אשר ייצר בו התעניינות  

שלב 2 :
שיווק מכירתי ומכירה שיווקית 

יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק ,כשהשיווק מבצע עבורנו את המכירה ולהיפך... ​​​​​​​השניים מבצעים פעולות תוצאתיות האחד למישנהו שיווק מכירתי יניב לנו הזדמנויות מכירה בעלות פוטנציאל סגירה גבוהה כאשר מכירה שיווקית מרחיבה את נפח המכירה ומייצרת את פעולת השיווק עבור מוצרים נוספים ו/או הרחבת נפח המוצר המוצע

כשהשיווק מבצע עבורנו את המכירה ולהיפך...
השניים מבצעים פעולות תוצאתיות האחד למישנהו שיווק מכירתי יניב לנו הזדמנויות מכירה בעלות פוטנציאל סגירה גבוהה כאשר מכירה שיווקית מרחיבה את נפח המכירה ומייצרת את פעולת השיווק עבור מוצרים נוספים ו/או הרחבת נפח המוצר המוצע

שלב 3 :
מסע לקוח
 יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק ,מסע הלקוח מרגע החשיפה לשיווק ועד להפיכתו ללקוח נאמן. ​​​​​​​לאחר שלב השיווק המיועד לשוק ספציפי נכנס הלקוח לשלב הראשון במסע - כל שלב במסע הלקוח, ככל שיוגדר שיווקית יותר כך יבשיל אצל הלקוח הפוטנציאלי את הרצון ברכישת המוצר. מספר השלבים ויעילות כל אחד מהם נדרשים להגדרה ברורה וכוללים כלים טכנולוגיים בחברה לניהול המסע, למקסום פוטנציאל השלב והמעבר לשלב הבא.

מסע הלקוח מרגע החשיפה לשיווק ועד להפיכתו ללקוח נאמן.
לאחר שלב השיווק המיועד לשוק ספציפי נכנס הלקוח לשלב הראשון במסע - כל שלב במסע הלקוח, ככל שיוגדר שיווקית יותר כך יבשיל אצל הלקוח הפוטנציאלי את הרצון ברכישת המוצר. מספר השלבים ויעילות כל אחד מהם נדרשים להגדרה ברורה וכוללים כלים טכנולוגיים בחברה לניהול המסע, למקסום פוטנציאל השלב והמעבר לשלב הבא.

שלב 4 :
דוחות ביצוע ומשובים
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק ,דוחות ביצוע ומשובי לקוח נדרשים לייעול המסע‬.  נתוני הדוחות מאגדים בתוכם את כלל קהלי היעד באופן מפולח מול ביצועי כל אחד מהשלבים במסעו של הלקוח בחברה, באותו אופן גם נתוני משוב הלקוח אשר ייתכן כי יוצג ללקוח כדו"ח שירות מפורט ולא בהכרח כסקר ימקסמו את שדרוג מסעו של הלקוח מעת לעת.

דוחות ביצוע ומשובי לקוח נדרשים לייעול המסע‬. 
נתוני הדוחות מאגדים בתוכם את כלל קהלי היעד באופן מפולח מול ביצועי כל אחד מהשלבים במסעו של הלקוח בחברה, באותו אופן גם נתוני משוב הלקוח אשר ייתכן כי יוצג ללקוח כדו"ח שירות מפורט ולא בהכרח כסקר ימקסמו את שדרוג מסעו של הלקוח מעת לעת.

אסטרטגיית שיווק מבודל תכוון את קהל הלקוחות הרצוי אליכם ובכך תרחיב את נפח לקוחות החברה.
ניתן לשלב את בניית האסטרטגיה השיווקית לתהליך פיתוח עסקי מומלץ מקצועי.

תחומי התמחות: לכל מטרה עסקית בתחומי הטכנולוגיה והתעשייה.
בכל שלב בחיי החברה, החל משלב הרעיון ועד לשיקום חברות במשבר.
אזורי פעילות: כל הארץ לרבות במדיות השונות. 

​​​​​​​פנו אלינו לתכנון ההצלחה שלכם.


אז למה אנחנו ?

במשך מעל ל20 שנות ניסיון בעולמות הטכנולוגיים והתעשייתיים התגבשה אג'נדה עסקית מבוססת הצלחות, כישלונות, אתגרים מורכבים, מגעים עסקיים עם לא פחות מאלפי גורמים עסקיים וניסיון מול הון אנושי ניהולי, תפעולי ומקצועי.

ניסיון עשיר במגוון רחב של ענפי משק:

פיתוח והקמת מיזמים עסקיים
שיקום חברות ממשבר
פיתוח פטנטים
שירות מומלץ

תעשייה, מסחר, שירותים, יבוא, יצוא, סיטונאות, קמעונאות, מכירה לפרטיים, לעסקיים ולמוסדות.
התמחות, נסיון בהקמה וייעול כל חוליה ומערך בשרשרת עד לרמת מיצוי הפוטנציאל העסקי שלה:
  • מכירות הנדסיות וטכנולוגיות
  • שירותים הנדסיים וטכנולוגיים
  • ניהול מערכי הנדסה ותכנון
  • ניהול רצפות ייצור
  • הקמת פרויקטים הנדסיים
  • ניהול תהליכים לטובת קבלת אסמכות ממשלתיות ותקני איכות
  • טיפול אסטרטגי בתזרים והון חוזר
  • גיוס, הקמת מדיניות תגמול וניהול כוח אדם
  • התאמה והטמעת מערכות ERP
  • ייבוא ושת"פים גלובליים על בסיס טכנולוגיות
  • הגדרות חזון ואסטרטגיית צמיחה
  • מיזוגים ורכישות
  • ועוד
איכות והצלחת המיזמים שלנו נמדדת בין היתר בקהל לקוחותיהם, טעימה לדוגמה:
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
משרד ראש הממשלה בחר באחד מהמיזמים לאחזקת מערכות חיוניות. 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
משרד הכלכלה והתעשייה בחר באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות ההזנה של המשרד. 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
משרד הביטחון בחר באחד מהמיזמים כספק לתכנון ואחזקת מתקני אנרגיה חליפית כגיבוי למערכות ביטחוניות. 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
בנק ישראל בחר באחד מהמיזמים כספק לתחזוקה מונעת למתקני הזנה חליפית כגיבוי למערכות מחשוב. 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
קרן קיימת לישראל בחרה באחד מהמיזמים לתכנון והקמת מתקני הזנת אנרגיה ראשיים. 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
רותם תעשיות בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתכנון ופיתוח מתקני אנרגיה חליפית . 
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק
מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ בחרה באחד מהמיזמים לתיקון שבר ותקלות במערכות תומכות להזנת ציוד ביטחוני באתריה. 

וזה רק על קצה המזלג...
ניסיון עסקי בן מעל ל 20 שנים הוליד פרוייקטים מול אלפי לקוחות נאמנים.

כמובן שקהל לקוחות זה מגיע לאחר מיצוב המיזמים כמובילים בתחומם.


אז אם זה לא מספיק - להלן שש סיבות נוספות לבחור בנו : 

1. אנשים עושים עסקים
בתחילת דרכנו מול כל מיזם וכך גם בנקודות נוספות בדרך אנו בוחנים את אישיותו של היזם,
הדבר מתבצע במספר טכניקות ושאלות מכוונות המתבססות על ניסיון רב שנים מול גורמים עיסקיים ומול בני אדם בכלל.
המטרה - זיהוי מחסומים רגשיים, חוזקותיו וחולשותיו של היזם. 
כל מיזם נבנה או מתפתח בדמותו של יזם, ויזם בדומה לכולנו בנאדם הוא -
ע"כ זיהוי חוזקותיו ומיצויין ומאידך היכרות עם חולשותיו והשלמתן באמצעים אחרים זו חצי הדרך להצלחה

2.החברה ממעוף הציפור
חברת פיתוח עסקי, עפ"י רוב, מתמקדת בחוליות האירגון התואמות את צרכיו ומפתחת אותן.
אנו מאמינים בדרך שונה - האג'נדה שלנו היא כי כל חולייה בשרשרת האירגונית חייבת להבחן בקפידה
באופן בו בסוף שלב הבחינה מונחת בפנינו תמונה של כלל האירגון המשקפת את כל חלקיו.
כאשר בוחנים ארגון בצורה רחבה משתקפת בפנינו התמונה האמיתית הכוללת מגוון רחב של יתרונות וחסרונות אותם משלימים נתונים נטראליים - רק כך ניתן למצוא פתרונות מקיפים ולבצע אופטימיזציה לחברה.

3.תחום הפעילות
עבודה קשה מבלי להתבונן לצדדים יכולה להניב תוצאות - ואפילו טובות .
האג'נדה שלנו רחבה יותר:
כדי להפוך את המיזם לכזה המוביל בתחומו - אנו מאמינים בדרך המודיעין באופן מקיף ככל שניתן.
הצבת היעדים אל מול פוטנציאל השוק, מציאת הייחוד האירגוני, הבידול הטכנולוגי ועוד...
כל אלו חייבים להתקיים לאחר חקר שוק יסודי וחד משמעית לא באופן שרירותי.

4.המוצר
היתרון המשמעותי שלנו הוא כאן - מנהלת החברה כיזמית ומנהלת בעצמה נגעה כמעט בכל העולמות הטכנולוגיים:
תעשייה כבדה, אנרגיה, בינוי, מוצרי צריכה ועוד - הכול ברמה הנדסית הגבוהה ביותר.
גם כאן התהליך מתבצע באופן יסודי - בחינת חוזקות וחולשות כלל המרכיבים:
מחקר ופיתוח, ניהול תהליכי ייצור, רכש מקצועי, הקמה ופיתוח של מערכי שירות מקצועיים, גיוס קבלני משנה ועוד .

​​​​​​​5.ההון האנושי
ציינו כבר את כוחם של אנשים ? בחינת הון אנושי תואם לדמותו של הארגון ומשלים את חולשותיו של היזם זו משימה לא פשוטה.
מיהם העובדים שלנו ? מה הם רואים באירגון ? מהם האתגרים שלנו מולם ? איך ממצים את כישוריהם ? ועוד
בידינו כלים אשר הוכיחו את עצמם כהצלחה לאבחן וגבש את כלל ההון האנושי למטרת האם תוך מיצוי הפוטנציאל של כל עובד ועובד.

6.דבקות במטרה - העיקרון החשוב ביותר!
קארן אזולאי:
"אם יש מתנה שקיבלתי (ככל הנראה בתצורה גנטית) היא היכולת להתמיד, ללמוד מטעויות, לבחון את הסביבה, לזהות את החוזקות והחולשות ולטפל בהם תוך כדי תנועה.
והכי חשוב - לא להרפות עד להצלחה! כן, כזו אני , דבקות במטרה זהו שמי השני. 
ההצלחות הן אלו אשר מזינות אותי - הן המנוע שלי וע"כ תמיד, אבל תמיד! , אני חדורת מטרה באופן בו אני מצליחה לסחוף אחריי את שותפיי לדרך. " 
​​​​​​​
יועץ שיווקי ,יועץ שיווק ,חברת שיווק לחברות ,שיטות שיווק ומכירה ,ביצוע פילוח שוק ,אסטרטגיית שיווק ,שיווק מבודל ,פיתוח מוצרים שיווק ,הגדרת לקוחות החברה ופילוחם תאפשר בחירת ערוצי שיווק מגוונים למיצוי אופטימלי של כל תהליך שיווקי ובחירת מסע מתאים לכל אחד מהקהלים. ​​​​​​​פילוח מדוייק של יעדים אשר מוביל למגוון רחב של ערוצי שיווק מוצלח משמעותית על פני שיווק אשר לא קיימת בינו ובין צרכי הלקוח התאמה. פילוח שוק פוטנציאלי מהווה פלטפורמה לגירוי חושיו של הלקוח באופן אשר ייצר בו התעניינות  ,יש לי רעיון לעסק איך אפשר לבדוק אם כדאי לי להשקיע ? האם הרעיון העסקי שלי קיים ? האם יש צורך בשוק ברעיון העסקי שלי ?  שלב ראשון בתהליך פיתוח עסקי עפ"י "ניהול תהליכים עסקיים" הוא שלב בחינת היתכנות למיזם. השלב הראשון בתהליך פיתוח מיזם עסקי משלב הרעיון הוא ניתוח ואפיון רעיון המיזם ותנאי השוק הקיימים כתשתית לפיתוחו.  מדובר בבחינת היתכנות שלאחריה תתקבל החלטה - GO / NO GO.  האם מדובר בהשקעה כדאית או לחילופין מדובר בהשקעה שעלולה להוביל לכישלון והפסד הון ?  מיזם עזקי טוב הוא מיזם המשתלם ללקוח הקצה מבחינת עלות תועלת כמענה לצורך קיים. מספר רב של רעיונות להקמת פעילות עסקית חדשה עוברים מדי שנה בדיקת היתכנות להצלחתם, אך חלק קטן מהם מצליח לעמוד בבחינה זו ובסופו של תהליך הופך לפעילות עסקית המשווקת בשוק המקומי ו/או הגלובלי. בדיקת היתכנות למיזם עסקי מורכבת ממספר שלבים, המדובר בבחינת הרעיון עליו מוקם המיזם אל מול המציאות: בחינת צורך שוק לפתרון הנדסי / טכנולוגי- האם אכן השוק צמא למיזם ? אם לא הרי שאין מקום להקמתו ייתכן כי לא יהיה קהל יעד מספק עבור הפיתוח העסקי.  בחינת היתכנות שיווקית - מיהם המתחרים? מהו המוניטין שלהם ? האם ההשקעה השיווקית לצורך חדירה לשוק תיתכן. אם כן, שווה את הסיכון? בחינת אומדן עלויות לפיתוח מיזם- המדובר בהערכה גסה וראשונית שכן מדובר בשלב בוסרי מאוד. האומדן יתייחס להמשך התהליך ועד לשלב תכנית ההקמה העסקית (לא כולל), במקרה הצורך ייבחנו אפשרויות מימון חיצוניות.  כמה עולה בחינת היתכנות למיזם? מחיר בחינת היתכנות להצלחת מיזם אינה עולה על אלפי שקלים בודדים להקמת פעילות עסקית ממוצעת ומטה אך מספקת לנו תמונה רחבה יותר להמשך התהליך העסקי. ייעוץ עסקי לחברות ,יועץ עסקי מומלץ ,יועץ עסקי מחיר ,ייעוץ עסקי מחיר ,ניהול תהליכים ,ניהול תהליכים עסקיים ,הצעת מחיר ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי המלצות ,יועצת יזמות עסקית ,ייעוץ להקמת עסק ,יועצת עסקית ,כמה עולה ייעוץ עסקי ,ייעוץ עסקי טכנולוגי ,יועצים עסקיים ,יועצת פיתוח עסקי ,ייעוץ עסקי ליזמים ,יועץ יזמות עסקית ,יועץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי לעסקים במשבר ,יועצים עסקיים מומלצים ,ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ,ייעוץ עסקי מומלץ ,ייעוץ עסקי תעשייה ,ייעוץ בהקמת עסק ,ייעוץ עסקי פרטי ,יועץ לניהול עסקי ,ייעוץ עסקי ,יועץ לעסקים קטנים ,ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים ,ייעוץ לעסק קטן ,ייעוץ עסקי לפתיחת עסק, יועץ פיתוח ,יועצת פיתוח עסקי ,חברות פיתוח עסקי ,פיתוח עסקי לחברה ,שירותי פיתוח עסקי ,תהליכים עסקיים ,תכנית עסקית מחיר ,תמחור ותמחיר ,תהליך עסקי ,שיקום עסקים במשבר ,רעיונות לשיפור תהליכים ,פיתוח עסקי לנשים ,פיתוח עסקי לחברות ,פיתוח עסקי לחברה ,פיתוח עסקי ברמת גן , פיתוח עסקי ,פיתוח ייעוץ עסקי ,ניהול תהליכים עסקיים ,ניהול רצפת ייצור ,ניהול רצפת הייצור ,ניהול פיתוח עסקי ,ניהול עסקי ותעשייתי ,מהו פיתוח עסקי ,מה זה פיתוח עסקי ,תמחור מוצר ,תוכנה לסידור עבודה ,
ניהול תהליכים עסקיים
מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח ויזמות עסקית
Coi בניית אתרים